2.4.2015

Kivoja suunnitelmia lähiviikoille

Nyt on menny muutama viikko vähän väljemmällä ohjelmassa, mut tulevat ajat sisältää kaikkia kivoja suunnitelmia. Mulla on välillä vähän orpo olo jos vapaapäiville ei oo mitään suunniteltu, mut joskus se on ihan kivaakin tehdä jotain ihan extempore. Pahin skenaaria on sellainen, että mitään ei oo suunniteltu, jotain haluis tehä mut ei oikein keksi mitään. Sellasista himakuolemista en tykkää. :D Sit niihin suunnitelmiin:

Pääsiäinen: Kivat jutut alkaa jo nyt viikonloppuna. Koska oon taas vaihteeksi toimistoaikoina duunissa, on mulla myös kaikki pyhät vapaita. Tästä tulee pitkä viikonloppu. Perjantaina mennään ehkä kalaan. Sunnuntaina on perinteiset pääsiäis syömingit mun porukoiden luona. Illalla mennään koko possen kanssa Nassen keikalle. Pääsiäisen huippuhetkiä on myös suklaamunien syöminen. En kovin usein syö karkkia tai suklaata, mut pääsiäisenä on ihan parasta aloittaa päivä suklaamunalla. :D Mulla on yks Kinderi ja Mignon odottamassa herkuttelijaa. Kinderit on ihan mun lemppareita! Ennen niissä oli vielä parhaat yllätyksetkin.



Perhomessut: Meidän perholikkojen posse treffaa taas ens viikon viikonloppuna Tampereella. Meillä on oma messuständi ja ollaan myös vähän höpöttämässä perhokalastuksen aloituksesta. Mua vähän jännittää! Messut kestää kaks päivää. Juuso lähtee samaan aikaan viikoksi Kilpisjärvelle, joten mä edustan messuilla yksin. Se on ihan hyvä, koska olisin muutenkin varmaan vaan hengaillu Veeran, Hannan ja Nooran kanssa.



Gotlanti: Messujen jälkeen ei meekkään kun kaks viikkoa kun lähetään vähän pidemmälle kalareissulle Juuson kanssa. Tää tuli aika yllättäen. Oltiin kyllä mietitty kyseistä kohdetta jo talvella, mut sit seuran puutteen ja muuten se jäi vaan haaveilutasolle. Muutama päivän sitten kuulin että Hanna on oman miehensä kanssa lähdössä ja ne pyys meitä messiin. Ei kovin kauaa tarvinnu miettiä. Ollaan Ruotsissa viikko. Sille viikolle osuu myös meidän vuosipäivä ja vappu. Vuosipäiväksi oli muita suunnitelmia, mut meneehän se näinkin. :D Ehkä me siemaillaan skumppaa kahlurit jalassa jossain rantakivikolla. Varmaan samoissa merkeissä menee myös vappu. Ihan kivaa vaihtelua olla vappuna pois omilta hoodeilta. Gotlanti on salee siisti mesta. Kaks ekaa kuvaa täältä.




Sellaisia suunnitelmia tuleville viikoille. Mun työt jatkuu vielä pari viikkoa Calcuksella ja se on kivaa. Sen lisäks että tykkään olla siellä, on siitä parempaa rahallista hyötyä kun lentokentän duuneista. Saan vähän kerättyä taas reissukassaa Ruotsiin ja kesän tuleville kalareissuille. Ihanaa kun kohta on kevät ja pääsee kunnolla aloittamaan kaikki ulkoiluaktiviteetit. Odotan myös ihan innolla että saa viskaa kaikki talvivaatteet kaappien nurkkaan. Kevät ja syksy on mun mielestä kivointa aikaa panostaa pukeutumiseen. Gotlannin jälkeen on salee jo kevät!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti