20.4.2015

Viikonlopun hommia

Taas olis viikonloppu paketissa. Perjantaina mulla oli parit kuvaukset. Ekat heti aamusta ja toiset iltapäivällä. Molemmissa oli sama teema, jäätelö. :D Ekassa kuvausmestassa tuli vietettyä vähän pidempi aika, joten sain myös vähän maistella eri jätskejä kuvaamisen lisäks. Nam! Työpäivän jälkeen lähettiin Linan kanssa ulos. Työviikko oli aika kiireinen ja vähän stressaava, joten after work oli ihan paikallaan. Meidän seuraan liittyi muitakin pitkin iltaa. After work vähän venähti ja mä tulin aamun ekalla junalla vasta himaan...

Lauantaina oli sattuneista syistä vähän tahmee ja väsyny olo. Nukuin sen minkä jaksoin ja hengailin koko päivän himassa. Tein mä jotain järkevääkin, siivosin koko kämpän. Siihen meni oikeestaan koko päivä. :D Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa... Edellisenä iltana Juuso oli laittanu viestiä että tuleekin kotiin jo myöhään lauantaina, vaikka alkuun oli puhetta sunnuntaista. Mulla oli kiva odotus päällä koko illan. Juuso tuli vasta reilusti puolenyön jälkeen, mä olin jo siinä vaiheessa nukahtanu sohvalle. Oli ihana nähä taas viikon tauon jälkeen!




Sunnuntai meni myös aika löysissä merkeissä. Vähän blogijuttuja, perhojen sitomista, pieni ostosreissu Myrtsiin ja illalla lenkki keväisissä fiiliksissä. Mä en oo nyt viikkoon päässy salille, kun tulin heti messujen jälkeen kipeeks ja nyt multa loppui salikortista aikakin. Aattelin että pidän nyt vielä pari viikkoa taukoo ja ostan sitten vasta lisää aikaa. Meidän Ruotsin reissuun on enää neljä päivää suunnilleen, joten kortti jäis taas käyttämättömäksi hetkeksi aikaa. Onneks liikkua voi muutenkin kun salilla. Eilinen lenkki esimerkiks teki ihan hyvää.

Lähtöön ei tosiaan oo enää kovin montaa päivää. Sitä ennen oon vielä töissä Calcuksella ja nään kavereita. Sen lisäks että ens viikolla saa kalastaa sydämensä kyllyydestä, tulee myös varmaan jonkun verran juhlittua vappua. Ihan piristävää olla jossain muualla kerrankin. Myös mun ja Juuson vuosipäivä osuu tulevalle viikolle. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti