7.3.2011

18 And Life

Juusbe täytti lauantaina 5.3. 18v! Mulla oli konffis samana päivänä... 6 vuotta sitten. :D Mä pääsin antaa onnittelut jo aamupäivällä, ku nähtiin Juuson kaa Vantaankoskella. Oli törkeen siisti keli ja koskella oli aika lämmin. Koskiseikkailun jälkeen mä menin bodaa ja sit laittauduin valmiiks ja lähin kohti Vantaanpuistoo. Oli jännä fiilis mennä sinne dösällä, oon menny aina vaan autolla.


Olin Juusolla jo etuajassa, ku dösii meni vähän huonosti, mut eipä se haitannu. Tää postaus tulee sisältää sit aikas paljon kuvia ja vähemmän tekstiä, koska en tiiä mitä kirjottaisin. Kuvat kertoo ehkä enemmän.


Muu jengi tuli vähän myöhemmin. Juhlaseurueeseen kuulu itse sankari, Esa, Mikko, Timi, J, Nikke ja Sara. Jonna liitty seuraan vasta puolen yön aikoihin baarissa. Kippissss!


Juusbe sai ihan kivasti lahjoja. Mä, Esa ja Jonna hankittiin lippu Whitesnaken keikalle 6.6. Nyt mulla on varmasti seuraa sinne. Ite hankin oman lippuni ja aikasemmin. Myös Esa tulee ehkä, jos liput ei mee loppuun ennenku se saa sen hankittuu. En kyl usko et ne loppuu.


Esa oli aika kipee ja mä sain ihan salee siltä jonku tartunnan, koska mun kurkussa tuntuu tällä hetkellä hirveeltä. Ja taas on lämpöö, jeee... Oli erittäis fiksua juoda Esan kaa samasta tuopista. hyvä Pita.


Mulla oli taas päällä toi mekko, jota käytin myös Jonnan tupareissa. Viivi oli sitä mieltä, et en olis voinu laittaa sitä, koska se on NIIN NÄHTY. Daa. Laitoimpas kuitenki, se on niin hyvän kokonen ja sillee.



Kalat peruuttaa. Yks illan lauseista. Mä jään aina ihan koukkuun akvaarioihin. Niitä on kiva tuijottaa. Toinen illan lauseista liitty jotenki integraaliin. Nii mihin?





Yhentoista maissa jengi alko lähtee baariin. Päästiin kaikki kyydeillä. Mentiin Redariin. Hahah. Siel törmäs taas moniin tuttuihin. Perus Dondo. Kuvasin myös videopätkiä pitkin iltaa. Ne ei oo kovin julkasukelposia HAHA. Ainakaan ne mitkä on kuvattu Redarissa.






Osa porukasta alko lähtee himaan joskus ehkä kahen maissa. Mä, Esa, Juuso, J ja Mikko oltiin pilkkuun asti. Tai oikeestaan siihen asti, ku järkkäri tuli sanoo et nyt pitäis lähtee. J lähti vähän ennen mua, Juusoo , Esaa ja Mikkoo. Me loput lähettiin kävelee neljältä koteihin. Kaikilla oli yhteinen matka ku Juusbeki meni Esalle yöks eikä himaansa. Ulkona oli mihan törkeen liukasta ja Esa vetäs muutaman kivat liput Myrtsin raitilla ja Viherissä.


Mä kävelin poikien kaa Martsain ostarille ja siitä menin sit himaan. Olin kotona puol 5 ja nukkumassa vähän yli viis. Mä luulin, et olin rymynny ihan sikana ku tulin ovesta sisään, mut ei kukaan ollu onneks kuullu pahemmin mitään. Ainakaa sillein et se olis häirinny. Menin Viivin sänkyyn, koska en jaksanu kiipee mun parvelle. Nukahin melkein samantien. Muö kävii Juusbee ja ESaa sääliks koska niillä oli seuraavana aamuna konffis klo 10 ja niitten piti olla kirkolla jo puol 9. Ounouuu... Kyl ne oli sit päässy ihan suht aikasin, mut väsymys tais olla aika kova. Ilta oli jees, tattista vaan kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti