20.3.2011

Sunnuntai with Juusbe & Miro

Dodiii, pitkästä aikaa ''kunnollista'' postausta kehiin. Edelliset on ollu aika lyhkäsiä ja niitä on tullu harvoin. Mä oon tehny aika paljon töitä, enkä oo myöskään hommaillu mitään kovin kummallista. Välillä oon ollu Cityllä, mut pääasiassa siis oon ollu kentällä töissä. Perjantait Kannistossa. En siis kyl mitenkään valita, on ollu hyvä fiilis kaikinpuolin. Tänään vietin vapaata sunnuntaita Juuson ja Miron kaa. Sain kerranki nukkuu pitkään ja sain myös kerranki oikeesti nukuttuu yli kymmeneen. Yleensä herään viimestään kasilta, vaikka ei olis herätyskelloo. Kävin päivällä salilla ja sit lähin matkaan. Laiton pitkästä aikaa mun entiset lempparihousut jalkaan. Oon käyttäny niitä viimeks kunnolla 15 tai 16-vuotiaana, jolloin mä ne hankin. Vielä mahtuu onneks jeejee!


Mentiin Miron kaa Juusolle. Kahviteltiin, kuunneltiin Skid Rowta ja syötiin sipsejä. Myös mä söin muutaman... En voinu vastustaa. Suolaaaaa, rasvaaaaa, perunaaaaa. Ah.


Lähettiin käymään myös Vantaankoskella. Oli siisti sää ja Juusbe asuu siinä suht lähellä. Meil oli Juusben kaa kamerat messissä. Mirolla oli kuulemma ulkopuolinen olo ku meil oli jööttikamerat ja sillä ei ollu mitään. :D Mä oon edelleen vähä kade tost Juuson putkesta.


Miro ja Juuso nauro mulle ku otin ittestänikin kuvii. Hahah. Perus Pieta. Mä itekki vähän naureskelin vähä yks päivä ku katoin omii profiilikuvii. Kaikki melkein samanlaisii...







Vaik sää oli makee ja oli kerranki hyvät kamerat messissä ni kuvausfiilis lopahti aika nopeesti. Tuli kylmä ja oli törkeen liukasta. Aurinkokin alko laskee. Käppäiltiin takas Juusolle. Keitettiin teetä ja kuunneltiin taas musaa. Yritettiin vähän tutustuu bändeihin, jotka tulee Saunaan kesällä, joita on vähemmän tullu kuunneltuu. Mä kyl niin ootan niitä festareita! Täytyy säästä sinne rahaa. Se ei kyl oo ongelma kun on töitä. Lähettiin Miron kaa koteja kohti vähän jälkeen ysi. Menin ekan kerran sellasella pikkubussilla. 1N tai jotain sinnepäin. Jännää. Tänään oli letkee ja hyvä päivä. Huomen meen aamupäiväks Citylle, josta jatkan sit lentokentälle. Mul on huomenna kentän aloluvan inssi. Kääk. Toivotaan, et menee läpi. Vähän jänskättää. Tarkotus kuitenki olis, et musta tulis kuski jo seuraavaan vuorolistaan. Kattellaan ja toivotaan parasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti