2.3.2011

Nyt väsyttää!

Loppuviikosta tulikin aika työntäyteinen. Eilen ku olin jouksemassa dösään ja menos töihin, mulle tuli soitti Cityltä, sain tiedon et mulle olis käyttöö. Niitä tarjouksia en haluu missata, joten meen taas taittaa Cityy täks aamupäiväks ja perjantana oon sit koko päivän.

Pääsin eilen himaan kentältä kymmeneltä. Venailin kyytiä yhteentoista. Olisin päässy dösälläkin, mut koska kyyti oli menossa samaan osotteeseen, kannatti venaa. Dösällä jos olisin menny, olisin ollu vast lähempänä yhtätoista himassa. Oltiin sit kotota n. varttia yli. Mun oli pakko alkaa tehä keskellä yötä ruokaa seuraavaks päiväks, koska oon kokopäivän menossa eikä aamulla ehi. Kävin suihkussa ja nukahdin ehkä yheltä.

Herätyskello soi tänään kuudelta ja ihan kohta mun täytyy lähtee kohti Konalaa, jossa aijon olla kasin maissa. Sieltä sit puol kolmeks kentälle ja himaan pääsen klo 22. Toivottavasti ehin dösään joka lähtee vähän yli kymmenen, koska seuraava menee tunnin päästä...

Huomen aamulla pitäis mennä salille, jonka jälkeen nään Jonnaa Lunassa. Sitten työt alkaa taas klo 14.30 ja kestää klo 22.30 asti. Mitenköhän mä pääsen kotiin?

Perjantaina taas kasiks Citylle, jossa töitä noin viiteen ja sieltä jollain konstilla vähän ennen kuutta pitäis mennä Kanniston yökahvilaan. Tiedossa siis juoksentelua paikasta toiseen, mut se ihan okei. Eniten pelkään tänä päivää, koska tästä on tulossa pitkä. Onneks Kannistonhommien jälkeen perjantaina voi mennä vaikka samantien nukkumaan ja sit onki lauantai ja sunnuntai ihan vapaata. Lauantaina kemut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti