26.3.2011

Uus puhelin

Mun vanha, tai siis oikeestaan J:n vanha, puhelin hajos. Se oli ollu mulla lainassa jo monta vuotta ja Jiilläki jo jonkun aikaa ennen sitä. Sairaan hyvä puhelin, mut nyt siitä meni äänenvoimakkuus nolliin, eikä sitä saanu enää takasin kovemmalle. Myös näppäimien kanssa oli ongelmia, en meinannu välillä saada pinkoodia näpyteltyy ollenkaan. Tykkäsin siitä puhelimesta tosi paljon. Nyt oli kuitenki hankittava uus. Tällänen:


Mun kriteerit uudelle luurille oli isot näppäimet, niinku edellisessä ja et se on läppäpuhelin. Mielellään aika iso. Nii ja halpa tietysti. Olin vähähän aikasemmin jo kattellu, et Juusbella on kiva puhelin, jotka täyttäis noi vaatimukset, joten ostin sit samanlaisen. En nyt muista ton mallii, mut Gigatista ostin ja makso n. 70e. Tää uus on ihan hulun kevyt siihen edelliseen puhelimeen verrattuna. Täytyy vähän totutella.


Mun täyty heti tehä uudesta puhelimesta oman näkönen, joten laitoin siihen Pokemon tarran. edellisessä oli Pikachu, mut en löytäny uutta Pikachua... :( Laitoin Pichun! Toivottavasti tää uus puhelin kestää kauan. Vähän vaikee kyl uskoo, ku oon aika säheltäjä ja se on ihan kevyt ja muovinen hahaha. Seuraava elektroniikkahankinta on varmaan uus mp3-soitin, kun edellinen kusahti. Myös uus kovalevy täytyis ostaa, koska senkin kanssa on ollut vähän ongelmia. Huomenna mä pääsen vihdoin paneutuu mun uuteen ihanaan beibeen, siihen Mac Bookiin. Ah.

Täs viel törkeen kova biisi, joka on soinu mun päässä jo monta viikkoo!

1 kommentti: