24.3.2011

Pikkujoulut 22.3.

Tiistai aamuna (yönä...) herätyskello herätti klo 4.00. Ihanaaa. Tuntu ku olisin ollu kännissä ku nousin ylös ja kävelin keittiöön. Söin aamupalan, join vahvaa kahvii ja lähin kävelee dösärille klo 5. Ku hyppäsin bussiin, törmäsin Jupeen, joka oli kans menossa töihin. Oli mukava jutskailla se matka.


11 tunnin työpäivän jälkeen lähettiin työporukalla viettämään pikkujouluja! Meille oltiin varattu Käpylän Cart-in-club. Ajoin ekaa kertaa. Oli törkeen siistii! Meille oltiin myös hommattu hyvää mättöö, namnamnamm.




Ajettiin kolmessa eri ryhmässä. Aluks oli jokasella ryhmällä 10min harjotteluu, sit aika-ajot ja lopuks kolme finaalii. Mä hävisin sen paskimman finaalin... Vähän hävetti, mut ihan sama. En mä olis ees halunnu kisaa. Se ajaminen pelkästään oli tosi kivaa! Oli hauskaa, et voi painaa hullusti kaasuu ku tulee mutkiin, eikä se "auto" kaafu millään. Olis kiva mennä uudestaan, mut se on aika kallista hommaa.


Kovimman finaalin voitti Tapsa, tokaks tuli Sepi ja kolmoseks Topi. Voittajien kunniaks kilisteltiin skumppaa. Koko illan ajan olis saanu ostaa juomia sen mestan kahvilasta, mut ku ajo, se ei oikeen natsannu. HAhah. Muutama dude veti kyl muidenki eestä. :D


Pikkujoulujen jälkeen jengi jakaantu moneen mestaan. Osa lähti himaan nukkumaan ku oli aikanen aamu, osa lähti baariin. Me mentiin nopeesti Topin kaa käymään Topilla ja sieltä mentiin sit Peetulle vähän alottelee. Mun ei tarvinnu juoda ku yks bisse ku seki alko jo tuntuu. Ehkä neljän tunnin yöunilla ja 11 tunnin työvuorolla oli tekemistä asian kanssa. Peetulla oli muitakin tyyppejä, kaikki lentsikkasiivoojia. Mä vähän naureskelin ku oltiin junassa ja mietin et mitä kanssamatkustajat kelaa meijän lentokonejutuista, stuertti läpistä ja lentokoneiden vessoista... :D Lähettiin siis Peetulta stadiin ja päädyttiin baarikärpäseen.


Oltiin siellä noin tunti, jonka jälkeen jengi lähti viel muualle jatkamaan. Mä lähin kaikista pyynnöistä huolimatta himaan. Vika dösä meille päin meni puol 2 ja oli ihan järkevää mennä nukkumaan, koska seuraavana amuna oli herätys seiskalta. Oli kivat pikkujoulut! Tykkään mun työkavereista, kiitos vaan kaikille. Tykkään myös siivota lentokoneita. Sanokaa mitä sanotte, mä diggaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti