16.4.2011

Dogelit

Huhuhh, taas on monta päivää ollu putkeen töitä eri mestoilla. Oon aina iltasin ihan ryytyny. Tavallaan on kyl tosi hyvä olo, mut tosi väsähtäny. Vähän vaikee selittää. Edelleen voin kyl sanoo, et oon tyytyväinen näihin työjuttuihin mitä nyt on.


Mä oon tällä hetkellä taas koiravahtina tuttavaperheen luona, jotka on ite New Yorkissa. Hengailen reilun viikon kahden amerikan kääpiöterrierin kanssa. On ollu kivaa ja musta on jännä kokeilla millasta on asuu yksin. Kelasin aluks, et salee ahistaa, mut ei. Tää on ollu ihan jees!


Kuvassa toinen karvakaveri, Nuppu. Mun täytyis kohta käydä viemäs noi kaks palleroo ulos. Nyt on taas työpäiväryytymys. Tänään oli kyl ihan kreisipäivä töissä. Huhuh. Hulluu läppää ja hauskaa menoo. Oli myös törkeen magee sää! Olin fiilareissa lähtivistä koneista ja auringosta joka alko laskee. Ah. Tänää pysty olee töissä pelkällä teepaidalla. Jeejee. Huomenna on töitä 14-20, toivottavasti on taas siisti sää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti