3.4.2011

Hahahah

Perjantai iltana mä tulin töistä himaan joskus puol yhentoista maissa. Viivi ja Veera juhli meillä putkirempan loppumista, liityin seuraan. Hahahah. Photo booth, oujeaah.


Joskus kahentoista maissa lähettiin Viivin kanssa Lunaan. Veera jäi himaan ruikuttaa, koska sillä ei oo ikää, hähähä. Kierrettiin muutama muukin baari ja ilta/yö venähti sit neljään. Haha. Nukkumassa oltiin lähempänä kuutta. Ennen himaan tulee käytiin vielä Ulliksella, koska mä löysin kotimatkalla maasta 5 egee, cool! Olipas jännä ilta.

Seuraavana päivänä olo oli aika ryytynyt... Aamupäivällä kävin stadissa ostamassa Gojimarjoja ja nettipiuhan. Loppuilta menikin sitten dataillessa mun beibellä. Mun koneelle, ei oo viel mitään kunnon paikkaa, joten hyväksi datausmestaksi osoittautui meijän huoneen lattia.


Meille tuli eilen illalla myöhään Italialainen vaihtari, Fabrizio. Se on meillä viikon. Se tuli jotenki Veeran koulun kautta. Veera lähtee kans Italiaan viikoks vaihtoon jossain vaiheessa. Meillä on pientä säätöö nukkumisjärjestelyissa, koska tää Fabrizio nukkuu Veeran nurkkauksessa ja Veera mun parvella. Mä meen kai Pinja ja Pyryn huoneesee. Saan nukkuu Pyrden sängyssä ja se menee lattialle HAHAH. Itepähän ehotti! Nyt salille, jeejee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti