12.4.2011

Vkl Holmassa

Holmassa oli viikonloppuna ens kesänä riparille lähteville isosille ja appareille tsemppausleiri. Mukana oli aika paljon jengii, joten oltiin kahessä eri rakennuksessa. Jukolassa ja Impivaarassa. Mä olin vaihteeks taas Impivaarassa. Höh. Siellä nukkuessa on kyl se hyvä puoli, et huoneet on kahen tai kolmen hengen, ku taas Jukolassa yhteen huoneeseen mahtuu joku 10 tyyppii ja yömelu on sit sen mukanen. Mulla ja Kaisalla oli ainaki rauhallista impparissa. Oli aika perus vkl. En osaa kirjottaa mitään fiksuu,joten kuvilla mennään taas.


Kuvat on otettu mun ja Juuson kameroilla. Kuvia on ottanu millon kukakin, meijän kamerat oli haluttuu tavaraa. :D Tuolla leirillä selvis, et pääsen kesällä toisellekkin riparille. Mannilaan heti Sauna Open airin jälkeen. Ihan uus mesta, mul ei mitään hajuu missä se on. Toinen ripari on mun rakas lappi. Ootan kesää. Nyt on kevät, aaahhhhh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti