19.4.2011

Normi päivä, ei normipäivä.

Nää mun päivitykset on melkein joka kerta samanlaisia, mut anyway tänää oli taas aika kiireinen päivä. Aamulla heräsin puol kasin maissa väsyneenä. Ulkona oli ihana sää! Söin aamupalaa, laitoin ruokaa dogeille, käytin niitä ulkona ja porhalsin Citylle. Olin siellä vähän yli yhteen, ajoin takas hoitaa asioita ennen töitä ja ajoin kentälle.

Työpäivä oli tosi lyhyt, neljä tuntia. Huonoin vuoro. Mä en tajuu, vaik vuoro oli lyhyt, olin aika poikki ku työpäivä loppu. Voi johtuu siitä, et ku oon nyt asustellu yksikseen, en oo osannu mennä aikasin nukkumaan, ku mun kone on koukuttanu mua...


Olin kuitenki päättäny et meen salille töiden jälkeen, vaikka vähän väsytti. Ajoin tankkaamaan, auton mittari näytti uhkaavalta. Sen jälkeen ajoin Vankaankosken kautta Martsariin. Illat on ollu nyt tosi komeita. Ihania auringonlaskuja. Oon ollu niiiiin fiilareissa kentällä, ahhh. Oon ollu myös fiilareissa siitä, et mulla on ollu autokäytössä ku Eastonit on Nycissä. On niin kätevää.


Huomatkaa paidassa olevat roiskeet, osaan pestä kädet... Salilla mun voimat lopahti ihan täysin ja iski ärsyttävä pikkunälkä. No ei ollu ees pikkunälkä vaan iso! Jouduin tekee vähä lyhennettyjä sarjoja. Onneks ei ollu jalkapäivä, ku jalat oli jotenki ihan muussina. Oli jopa hankalaa lämmitellä. Salin jälkeen tulin taas koirien luo. Annoin nille taas ruokaa ja vein lenkille. Sen jälkeen vasta pääsin ruokkii itteeni.


Kuten kuvasta näkyy, söin oksennusta. :) En ehkä ihmettele miks jengin mielestä syön outoja juttuj. Tossa on siis oikeesti jauhelihaa, juustoo ja jotain kastiketta. Oli hyvää. Rakastan jauhelihaa. Namnammm.

Huomenna mulla on autokoululla piimeajo, siinä f*cking simulaatorissa. Kiva maksaa 90e jostain sellasesta. No pakko se on kuitenki käydä. Ens viikolla mulla on kakkosvaiheen juttuja, rata ja arvioiva ajo. Kivat 409e menee tähän kaikkeen. Tai siis meni, maksoin jo. Nopee alta pois, vähän kirpas. Onneks on töitä tällähetkellä. Huomisen jälkeen mulla on pari vapaata, jeejee! Sit taas vkl töitä.

Tänään mä yritän mennä aikasin nukkumaan. Kuuntelen pari biisii ja sit laitan itteni yökuntoon ja sit nukkuu. Aina ku sanon, et kuuntelen pari biisii, se ei tiedä hyvää. Hahah... Joo, tänään yritän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti