13.4.2011

Töihin mars

Olin eilen lääkärissä. Samalla sain tietää mun työhöntulotarkastuksen verikokeiden tulokset. Kaikki on paremmin ku hyvin ja lääkäri oli ihan fiilareissa, eikä kuulemma ollu nähny niin hyvii tuloksia vähään aikaan. Aika jees! Samalla se katto vähän lihaksistoo, ryhtii ja luita. Ryhti on kuulemma ku missillä. Ööö okei, tästa ainaki J voi olla erimieltä. Sit se kirjotti mun tietoihin, et mulla on atleettinen kroppa. Wtf. :D


Pääsin eilen pitkästä aikaa taas salille. Oli kivaa. Edellisestä kerrasta oli vierähtöny yli viikko. En vaan ollu mitenkään kerenny töiden takia. Onneks mun työ on fyysistä. Musta tuli töissä RV, ryhmänvetäjä. Käääk, jännää. Saan vähän enenmmän palkkaa siis ja oon enemmän vastuussa. Kohta mä lähden töihin. Vuoro alkaa 6.30. Onneks mulla on auto käytössä, ei tarvii lähtee vähän yli viiden bussilla. Sain nukkuu viiteen. Wou.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti