1.7.2011

Hiljaa virtaa vantaa part XXX!

Tänää oli aika saamaton päivä. Tai ainaki hidas. Heräsin puol 7!!! Murr, mun parvella on niin kuuma, et ei oikein saa nukuttuu. Nukahinki vasta yhen maissa.Ekan kerran pääsin lähtee ulos vähän vaille 5, ku oli ne konffisharkat. Mun huoneen siivoomiseenki meni melkein 4 tuntii... :D Ilmassa oli salee ukkosta ilmassa, koska mulla oli tosi huonoolo. Aina ku on ukkosta mun pää sekoo. Konffis harkkojen jälkeen lähin pyörälenkille. Polkasin taas Vantaankoskelle, parin mutkan kautta.


Istahin rantakalliolle ja fiilistelin kosken lämpöö. Siel oli varmaan melkein 30 lämmintä! Oon nyt jokasella tän viikon pyörälenkillä menny koskelle. Sieltä on myös hauska katto ku lentokoneet menee yli.


Mulla oli aika sporttinen look, vaikka ei pöyräillessä ei välttis tarviiskaan olla. Joskus oon tehny fillarilenkkejä mekossa ja korkkareissa. Nyt mulla oli Pyryn vanhat kollarit ja erittäin ihku pinkki toppi. Pisti vähän silmään ku yleensä on vaan mustaa!


Ku olin tarpeeks nauttinu kosken lämmöstä, lähin polkee himaan. Taas parin mutkan kautta ja musaa kuunnellen. Voisin taas vähän hehkuttaa tämmösiä kesäiltoja ja pyörälenkkejä. Ihan paras yhdistelmä. Nyt hengailen himassa ja juon punkkuu. Istuskelin äsken meijän partsilla ja puhuin Juusben kaa puhelimessa. Holmassa oli alkamassa iltahartaus. Mul on ikävä.

Huomenna on meijän konffis. Katotaa miten menee... Must tuntu, et kaikki tänään kerrotut asiat ei ehkä menny ihan kaikkiin korviin. Tai ainakaa jääny päähän. No ei ihme, kesäperjantai. Aamulla aikasin mä vien mun vanhemmat kentälle. Ne lähtee muutamaks päiväks Prahaan. Mä oon lastenvahtina! MUAHAHAHAH! Nää vahdittavat lapset on kyl jo aika isoja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti