3.6.2013

Aurinkoa

Eilen pääs ekaa kertaa ottaa väriä pintään. Yleensä oon tässä vaiheessa ollu jo ihanan ruskee, mut toista on tänä vuonna. :D Ekaa kertaa mulla on sisätyö ja normit työajat ja mun mielestä kivoin hetki mennä ottamaan aurinkoa on aamupäivä. Mun ei onneks tarvii tehä mitään erikoisia kikkoja tai kärventää itteeni tunti tolkulla, et väriä tarttuu. Eilen oltiin ulkona hetkinen ja nyt on jo pieni rusketus. Viikonloppusin kerkee tekee kaikkee kesäjuttuja. Aattelin sellastakin, että voisin joku päivä pakkaa biksut laukkuun ja mennä duunin jälkeen hietsuun uinnille. Sehän on aika lähellä.


Kiva oli ottaa arskaa yhdessä. Eilen illalla Juuson piti taas mennä. Pari edellista "eroomista" on menny ihan hyvin, mut eilen oltiin taas aika maassa. Varsinkin ne vikat pari tuntia. Höh. Onneks molemmat saa tukee toisistaan. Eilisen haikeuden takana oli varmaanki se et ens viikonloppu menee kiinniollessa. Niitä oli niin paljon tossa parin kuukauden ajan niin ne samat fiilikset alkaa taas tulla pintaan. Kun sit Juuso tulee seuraavan kerran himaan, on aamuja alle 100. Aika jees että tosta luvusta lähtee yks numero veke.

Ens viikonloppuna olis mun synttäritkin. En varmaan pahemmin juhli, ne on sunnuntaina. Perjantaina olis Kivenlahtirock, jossa Enska ja Whitesnake. Muitakin, mut noi olis ne jota menisin erityisesti kattomaan. Molemmat on nähty moneen kertaan ja se on vähän tylsää kun Enska alottaa jo neljältä. Mähän oon töissä vielä sillon. Toinen viikonlopun suunnitelma olis lähtee ehkä mökille. Taidan kallistua siihen. Oon aikasemminkin viettäny synttäreitä mökillä. Kymmenen vuotta sitten kun täytin 13. Ne synttärit oli aika fail :D Mul oli poikkis, joka jätti mut juuri sinä päivänä TEKSTARILLA. Hahhahah teinitraumoja. Tai eihän siinä vaiheessa vielä taideta edes teinejä olla. Lapsia. Ehkä näistä synttäreistä tulis paremmat. Voisin mennä vaikka kalaan.

Kattellaan mitä viikko tuo tullessaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti