5.6.2013

Change

Eilen mentiin Viivin kaa shoppaamaan kun päästiin töistä. Aloin miettii, et mul on kolmet ballaerinat, josta kahdet on rikki joten pitäis ehkä ostaa uusia. Niitä saa välillä tosi halvalla joista kaupoista. Halpaa, paskaa laatua mut ei haittaa. Kunhan kestää edes yhden kesän. En kuitenkaan löytäny mitään. Viivin piti käydä Changessa, kun sillä oli sinne lahjakortti. Mäkin samalla kattelin löytyiskö jotain. Kyllähän sieltä löyty...



Viivi sai lahjakorttiaan käytettyä ja mä tuhlasin kans vähän. Siis "vähän". Mun on aina vaikeeta löytää oikeen kokosia biksuja. Kiitos kapeen ympärysmitan. Enkä mä myöskään mikään ihan lauta oo. Oon aina halunnu tukevat olkaimelliset bikinit, mut normikaupoista ei vaan löydy kokoa tai mallia. Changesta löysin, se ei kyllä ollu ylläri kun sieltä mä kaikki rintsikatkin ostan. Hinta kirpas aika pahasti mut sovituskopissa olin niin in lööv, et pakko oli. Reilu 40e. Pelkkä yläosa. AUTS. Mut nyt on hyvät vihdoin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti