11.11.2013

Citytytsyjen ilta

Niinkun lauantain postauksesta voi päätellä, oltiin vihteellä. Mulla on entisten Cityläisten kanssa tyttöjenilta Linalla ja Juusolla oli perhetuttujensa kanssa kekkerit Espoossa. Aamupäivällä käytiin maalaismarkkinoilla Myrtsissä, jonka jälkeen alkoikin laittautuminen kotona tulevaa iltaa varten.



Juuso innostui mun kynsilakoista kun olin lakkaamassa. Niistä tulee kuulemma kivat koristelut perhoihin.




Juusoa tultiin hakemaan puoli neljän maissa. Mä jäin vielä hetkeks kotiin kuuntelemaan musaa ja suuntasin sitten suunnilleen kuudeksi Punavuoreen. Olin ekana paikalla. Aina ajoissa... Muutkin tuli kuitenkin aika nopeesti mun jälkeen. Kaikkien piti tuoda jotain pientä purtavaa. Pirita toi ihania juustoja.


Linan bravuuri kaikissa sen kemuissa on musavisa. Myös tällä kertaa kisailtiin. Hienolla menestyksellä...



Kun Mirette saapui paikalle vetästiin käytiin juomapeli, Thunder. Tää on joku Mireten juttu. AC/DC:n Thunderstruck soimaan ja aina kun tulee sana thunder, täytyy kulauttaa. Jooh, se tulee aika monta kertaa.





Linan luota lähettiin Looseen. En ollu käyny siellä aijemmin. Ihan kiva mesta oli. Porukat on kehunut sitä hyvänä keikkamestana. Nyt siellä ei ollut keikkaa. Loosessa mulla hävis ajantaju kokonaan. Osa porukasta lähti sieltä jossain vaiheessa menee, mut minä ja Mirette saatiin loistoidea lähtee vielä Bäkkärille. Jälkeenpäin tajusin, että kello oli jo kaks kun mentiin sinne. :D En ollu aijemmin käyny sielläkään, enkä tajuu miks! Mähän aina diggaan rokkipaikoista enemmän kun mistään muusta.


Bäkkärille mentäessä myös Juuso liittyi seuraan. Oikeesti meijän olis ollu järkevämpää mennä vaan suoraan himaan, mut oli Bäkkärillä ihan hauskaa. Törmäsin vanhoihin tuttuihin. Oltiin ihan tappiin asti.


Tultiin tosi myöhään (vai aikaseen) kotiin. Yödösä lähti neljältä stadissa. Bussissa mulla alko tulee vähän huono olo kun oli kauhee nälkä ja istuttiin jossain ihan täyden dösän perällä. Ja olihan sillä alkoholillakin ehkä vähän vaikutusta asiaan. :D Päästiin kuitenkin ihan hyvin himaan. Mä rojahdin ihan suoraan sänkyyn. Juuso raukka joutui repii multa liikoja vaatteita veke syöttää mulle särkylääkettä. Nukuin tyytyväisenä yhteen päivällä. Vähän myöhemmin lähettiin molemmat tahoillemme viettämään isäinpäivää.

Ilta oli kyllä kiva. Oli mukavaa nähä jengiä pitkästä aikaa. Linalle kiitokset järkkäämisestä!

2 kommenttia: