25.11.2013

Viikonlopun leffailut ja heittotreenit

Lauantaina käytiin taas Juuson kanssa käyttämässä Hulluilta päiviltä ostettuja leffalippuja. Juuso oli töissä neljään, jonka ajan mä puuhailin omia juttuja. Viiden maissa treffiin stadissa ja mentiin yhessä Kinopalatsiin. Sitä ennen mä olin käyny ostamssa pikkusen leffaherkkuja. Meijän leffa alkoi puoli kuudelta.



Käytiin kattomassa uusin Nälkäpeli. Kun edellinen Nälkäpeli tuli, käytiin kattomassa se vaan trailerin perusteella. Ei meistä kumpikaan tienny että se on oikeesti kirja tai siis kirjasarja... Molemmat tykättiin leffasta ja siks käytiin kattomassa tää uudempikin. Tykättiin jälleen! Monet on kritisoinut näitä leffoja, lähinnä sellaset tyypit ketkä on lukenut ne kirjat. Eiks se yleensä meekkin sillein, että ne ketkä lukee kirjan ennen leffaa, ei yleensä tykkää leffasta kun sen on ajatellut ihan erilaiseksi. Mulla on nyt tullu sellanen fiilis, että näitten leffojen jälkeen voisin lukea kirjatkin. Ehkä. Oon vaan niin huono keskittymään kirjoihin.


Sunnuntaina Juusolla oli vapaata. Löysäiltiin pitkään kotona, katottiin koneelta viime viikonlopun Arktiset Vedet jakso ja myös uusin kun se tuli telkkarista. Kauhee kalastushinku... Iltapäivällä käytiin pitämässä heittotreenit Vantaankoskella. Treenit jäi aika lyhyeksi koska koskella oli niin kylmä! Hyvä että mä pystyin edes pyöräilee sieltä kotiin, kun sormet ja varpaat oli niin umpijäässä. :D Auuuuuts.



Ensiviikonloppuna on tiedossa tän vuoden ekat pikkujoulut. Oikea joulukin on ihan kohta! Eilen siihen oli tasan neljä viikkoa. Ihanaa! Mä niin odotan joulua. Täytyy vielä käydä hankkimassa joulukalenterit. Voinko päivä paremmin alkaa kun pienellä palalla suklaata. Heheh.. Ens sunnuntaina saa avata ekan luukun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti