9.11.2013

Viikonlopun aloitus

Olipas juhlaa eilen käydä salilla eilen illalla! Mentiin taas yhessä ja meijän lisäks siellä oli yks tyyppi. Oli kivaa vahtelua Fitness24sevenin ryysiksien jälkeen. Se yks tyyppi oli vielä meijän tuttu, vaihdettiin siinä muutama sana. Jossain vaiheessa jäätin ihan kaksisteen. Oli niin siistii bodailla rauhassa. Räpsittiin treenin jälkeen vielä muutamat kuvat. Mä en yleensä diggaa esitellä kroppaani salikuvissa, kun mun treenaaminen ei oo niin tuloshakuista, mut kerrankos sitä. Onhan se ihan kiva joskus nähdä miltä se kroppa näyttää kameran läpi. Mulla ei esimerkiks oo kauheesti hajuu miltä mun selkä näyttää. :D


Onhan siellä jotain muutosta tapahtunut, mut onhan tässä vuosia käyty salilla. Aika huonosti olis treenit menny jos ei mitään näkyis. Enemmän mulle on kuitenkin tärkeetä pysyy hyvässä kunnossa kun se lihaksien kasvattaminen. Mulla on aina ollu aika vaikeeta oman kroppani hyväksyminen. Yritän harjotella sitä kokoajan edelleenkin. Oon vähän petrannut, mutta vieläkään ei hyvältä tunnu. Tästä kirjotan vielä joskus kokonaisen postauksen, kunhan uskallan. On vähän arka asia. Hyvältä tuntuis vähän avautuu.

Tän viikon treenit oli nyt tässä. Viikonloppu menee höllöillessä. Tänään lähetään juhlimaan, tosin eri osoitteisiin. Juuso lähtee perhetuttujensa illanistujaisiin ja mä nään vanhoja duunikavereita. Cityn-lehden tytsykän kokoontuu. :) Sitä ennen käymään Myyrmäen maalaismarkkinoilla, jeejee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti