21.8.2010

Kirpun läksiäiset

Viimesiä viedään. Ylihuomenna työharjotteluun. Sitä sit kolme kuukautta ja sit mä valmistun. HUH. Vihdoin. Vähän vielä stressaa se äikän kurssi, et miten saan sumplittuu sen tässä samalla. Koulu ja harjottelupaikka on niin kaukana toisistaan. Ens ees vielä tiedä niitä äikkäpäiviä, ku se maikka ei vastannu puhelimeen, eikä myöskään opo. Pitäis selvii kuitenki maanantaina.

Eilen oli Kirsikan läksiäiset Herttoniemessä. Kirppu lähtee niinki kauas ku Karjaalle opiskelemaan! Päivällä hoidettiin J:n kanssa kaikkii asioita Myrtsissä. Mä kävin hoitaa matkakortiin liittyviä juttuja ja sit käytiin työkkarissä kyselemässä juttuja. Siellä törmättiin Nikoon ja Tomppaan. Ku asiat oli hoidettu, mentiin Jiin ja Tompan kaa Lunaan yhelle.


Terassilla oli ärsyttäviä amppareita. Mua onjo tänä kesänä pistäny kaks kertaa. Juuso tuli jossain vaiheessa kans mukaan. Lunasta mentiin J:n kaa meille tekee safkaa.


Mä olin laittanu edellisenä päivänä tofut marinoitumaan ja sit mä paistoin ne pannulla. Oli ihan ok, mut vähän mautonta ehkä. Onneks meillä oli makeeta soijaa.

Lähettiin junalla Pasilaan, jossa treffattiin Juusbe uudestaan. Lähettiin kaikki Kirsikalle. Ku päästiin perille, vallattiin Kirpun partsi koska siihen paisto ihanasti aurinko ja oli lämmin, vaik muuten ulkona oli vähän viilee.


Kirpun perheellä on tosi ihana kämpää Herttoniemen rannassa uudella alueella. Must ois niin siistii jos omakin kämppä olis ihan meren rannassa. Kämpä on muutenki tos kaunis ja mukava.


Illan aikana tuli puhuttuu syvällisiä partsilla, esim. avaruudesta, natosta, sodasta ja ties mistä. Tuli taas tavattuu vanhoja kavereita ja juotuu. Olis ehkä voinu ottaa vähän iisimmin, nyt ei oo mikään paras olo. Kavereiden näkeminen oli kivaa, tietysti. Kirppu oli myös laittanu kaikkee hyvää syötävää esim. salaattia ja mustikkapiirakka. Myöhemmin illalla joku kaivo sipsipussin esiin ja mä otin "pari". Hyhhyhhh. Puolenyön aikaan piti vähän siivoilla kämppää ja poistua.


Osa jengistä, Kirppu mukaanlukien, lähti taxilla stadiin baariin. Mä, J, Juuso, Ellu ja Vilu lähettiin dösällä rautatientorille ja sieltä kohti omia huudeja. Ellu ja Vilu meni omilleen, me lout mentiin viel meille.


Dösämatka martsariin oli aika hauska.. Hahah. Käveltiin martsarista sit meille, jossa oli myös Viivi ja Joonas. Neki oli tullu jostain kemuista. Tehtiin vähän yöpalaks pizzaa ja pelattiin kaikki yhessä pleikkarii. Meil on pleikkari ykkönen ja 42 tuumanen telkkari, se ei oo mikään paras yhisteltä. Varsinki Tomb Raider näyttää ihan kauheelta pikselimössöltä.


Mun Tekkentaidot on ihan ruostunu... Joskus olin siinä ihan hyvä. Pelasin pienempä aika paljon pleikkarii. Tomb Raider oli mun ehdoton suosikki. Sain joskus pelikiellon ku TR tuli mun uniinki. Hehe.

Joskus ehkä viiden aikaan aamulla lähettiin J:n ja Juusben kaa Jiille nukkuu. Herättiin aamulla yhentoista maissa aika väsyneinä. Kasattiin kuitenki ittemme ja lähettiin myrtsin maalismarkkinoille syömään Kambodzalaista ruokaa. AH. Ostin tietenki myös kuivattuja mansikoina! Nyt olis tarkotus lähtee salille tai lenkille. Luulen, et se lenkki on ehkä turvallisempi vaihtoehto ku tää olo on mitä on.

Illalla Tavastialle kattoo Melrosee J:n ja Oton kaa! "Baseballs perseeseen"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti