18.8.2010

Loman loppu

Eilen alko monilla koulu. Mäki kävin koululla ilmottautumassa, mut mulla hommat alkaa vasta ans maanantaina. Meen työharjotteluun Cityyn. Jeejee!

Oltiin toissapäivänä vähän grillailemassa J:n, Juusben, Mikon, Timin, Marion ja Miron kanssa Mikolla. Sitä ennen oltiin Jiin ja Juuson kaa Hietsussa. Mulla meni totaalisesti hermot ku olin menossa sinne. J ja Juusbe oli siis menny aikasemmin jo, ku mulla oli ripariin liittyvä palaveri aamupäivällä. Myöhästyin aluks siitä dosästä mihin olin menossa. Kelasin, et ei se mitään ku seuraava menee jo vartin päästä eikä se kierrä Kaivokselaa. No se vamppidösä oli PUOL TUNTII myöhässä!!!! Murrrr. Pääsin Hietsuun sit vasta kolmen maissa ja ehin olla siel pari tuntii. Juuso ja J oli ihan palaneita molemmat ku tulin.


Illalla menin Mikolle vähän myöhässä hirveen vaatekriisin takii. Näytin muutenki ihan nuutuneelta ilman meikkii ja jeee. Ihan sama. Oltiin hetki sisällä ja sit siirryttiin ulos asentaa grillii ja korkattiin juomat.


Ku oltiin grillattu tarpeeks jouduttiin menee takas sisää ku ei ollu enää mikään kovin lämmin. Mulla kävi muuten taas parusjuttu, mitä käy aina ku ollaan Mikolla. Aattelen et, tänää mä vaan vähän tissuttelen ja otan vaan yhen juoman mukaan. Sit ku oon juonu sen lähen aina viereiseen kauppaan ostaa lisää. Hahahahaa.

Sisällä jokut katto Pasilaa ja osa pelas korttii. Mä en yleensä pysty pelaa korttii, jos oon vähänki juonu jotain. Mun keskittymiskyky katoo täysin. Se välillä muutenki vähä heikko. Tällä kertaa pelit meni kuitenki ihan ookoosti, enkä ees hävinny kertaakaa jeejee!


Oli jees ilta! Olis vaa pitäny lähtee ehkä vähän aikasemmin ku seuraavana päivänä oli kuitenki aikanen herätys. Matkalla J:n luo, nähtiin SIILI! Ne on niin siistei otuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti