25.8.2010

VKL vähän jäljessä

On taas kulunu muutamia päivä kirjottamisesta. Viikonlopun laiskuus ja nyt maanantaina alkanu työharjottely City-lehdessä. Oon ollu siellä nnt kolme päivää. Päivät menee aika nopeesti taittoa tehdessä! Oon nyt tehny sivuja Tampereen ja Turun Cityihin. Jännää tehä juttuja, mitkä oikeesti julkastaan jossain.

Mihin siis jäinkään? Viime postaus tais olla perjantailta. Lauantaina oli Melrosen keikka Tavastialla. Aluks ajateltiin, et ei ehkä sittenkään jaksettais lähtee sinne ku Otto sano, et Melrose soittais vasta joskus klo 00 tai 01. Edellinen yö oli jääny niin lyhyeks, et väsytti törkeesti. Huomasin sit meijän onneks, et Tavastialla oli myös sama iltana lauantaidisko ja kaikki bändihommat loppuu jo 23.30 viimestään! Jeejee. Mentiin autolla stadiin, treffattiin Otto Tavastialla ja katottiin sika hyvää keikkaa!


Keikan jälkeen mentiin "pienelle" iltapalalle Scan Burgeriin Kamppiin. J otti jonkun megasuperhyper burger aterian! Siinä oli 300g lihaa! Mä söin siitä kans vähän ku se on niiiiiin iso. Scanissa on sellanen hyvä juttu, et jos limpparin juo loppuun ja haluu lisää, sen santsaaminen maksaa vaan 80senttii. Siis iso limu.


Ku lähettiin stadista veke, nähtiin paljon U2:n keikalla olleita tyyppejä. Keskusta oli aika ruuhkanen.

Sunnuntaina mentiin taas J:n kaa markkinoille syömään siitä samasta kojussa ku aina ennenki. Mulla ei tällä kertää ollu ees kauhee nälkä, joten otin vaan kevätrullan. J otti kung po kanaa. Se ei ollu musta niin hyvää ku muut niitten tyyppien mätöt.


Myöhemmin päivällä ku oltiin pitkään pohdittu mitä tehään, päätettiin lähtee Vohveliin Laaksolahteen. Käytiin siellä kesässä jätskillä. Nyt juotiin teetä/kahvii ja syöin jotain kanapiirakkaa. Oli hyvveee.


Illalla mä pääsin käymään taas muutaman päivän jälkeen salilla. Olin tosi väsyny, mut silti puhti riitti ja olisin voinu olla vaikka pidempäänki, mut töllöstä tuli Austin Powers, joka halusin nähä. Jaksaa aina naurattaa, vaikka se onki jo nähnty. LUOMI.

Säät on muuttunu ihan syksysiks! Talvi tuli kerta heitolla, kevään helteet ihan yllärinä ja musta tuntuu et syksyny on jo täällä, vaikka vielä vähän aikaa sitte oli lämmin. Jotuuu käyttää kaulahuivii ku on kylmä. Varsinki aamusin ku lähen harjottelupaikalle. Hurrrr.

Tänää aamulla ku lähin, alko sataa vettä ihan kaatamalla. Olin ollu ihan hyvin kastumatta siihen asti ku dösä tuli ja jouduin olee sateessa ehkä 15 sekkaa, sit kastuin jo aika paljon. Totaalikastuminen tuli ku kävelin dösäriltä Konalan ässään hakee evästä päiväks. Sit mulla oliki vaatteet märät koko päivän. Eniten ärsytti sukat ku varpaita paleli sit kokoajan. Tivottavasti en tullu kipeeks, on vähä nuutunu olo.

Kohta taas bodaaaaaa jeeeeeeeeeeee! Huomenna vika OLKA missä on mä, J ja Will. Sinne kaikki!!!!!!!!!

1 kommentti:

  1. MITÄ onks toi vohveli vielä pystyssä lasarissa??? Wou luulin et ne on jo joutunu konkkaan!

    terveisin niina from tekovako06 :D:D:D

    VastaaPoista