8.9.2011

100 aamua

Mulla oli eilen eka vapaapäivä keskellä viikkoa, pitkästä aikaa. Ihan hyvä koska oon edelleen kipeenä. Seuraavan kerran meen töihin vasta ens maanantaina. En kyllä ihan kauheesti levänny eilen vaikka olis pitäny. Aamulla kävin vähän shoppailemassa ruokaa Hakaniemen aasiakaupoista ja illalla lähdin pikkusen kemuilemaan...


Nyt on se aika ku abeille järkätään 100 aamun bileitä. Itehän en oo koskaan semmosissa ollu, ku en oo ollu lukiossa, eikä ne nyt muutenkaan kauheesti nappaa. Nyt lähiviikkoina niitä on siellätäällä stadin menomestoissa. Eilen oli vaihtoehtokemut. :D Seuraava viesti facebookista.


Juusbe on abi, joten lähettiin tonne hahaha. Aloteltiin meillä pikkusen ja sit lähettiin tarpomaan sateeseen, kohti Kendoa, eli keskiviikon Dondoa. Tultiin mestoille suunnilleen siihen aikaan ku häppäri alko. Matkalta otettiin messiin pari Juuson kaveria. Mä en oo koskaan aikasemmin ollu Kendossa. Muina päivinä kyllä muutaman kerran.


Julle ja Mimma tuli moikkaamaan meitä sinne. Molemmilla oli töitä seuraavana päivänä, joten ne joutu ottaa aika iisisti. Muuten siellä ei sit ollu kuheesti mulle tuttuja ihmisä, muutama kaveri ja muutama pikkunen vuosien varrelta ja yks vanha luokkalainen. Juusolla oli ylläripylläri enemmän tuttuja. Muutenki siellä on mun mielesta aika vähän possee. Olin kelannu, et Kendossa on aina hullu meno ja paljon porukkaa. Ehkä sää latisti fiilistä lähtee tai jotain. Meillä oli kyllä koko illan kivaa. :)

Nyt on pieni darrapäivän löllöily meneillään... Mun pitäis yrittää raahautuu salille, ku nyt vihdoin fiilis alko olla sellanen, et uskaltaa mennä. Vaikka pientä flunssaa on vieläkin. Oon ollu kolme kuukautta käymättä salilla. Maksoin salimaksun jo viime viikolla, mut tottakai tulin sit kipeeks. Tänään loppuu salitauko. Piste.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti