19.9.2011

Darrapäivä

Sunnuntai oli aika perinteinen darrapäivä, mut hyvä sellanen. Hyvä darra. Herättiin semi aikasin Juuson kaa. Mä en tajuu, aika usein kemuilu illan jälkeen herään suht pirteenä, vaikka yöunet olis jääny tavallista lyhyemmiks. Löysäiltiin kyllä johonki kolmeen asti. Sillon kolmelta Juuson piti lähtee bänditreeneihin. 

Mä lähin käymään Jumbossa Miran kanssa. Ulkona oli kiva sää, oli mukavaa kävellä Vantaankoskelle. Lähin sieltä dösällä. Mentiin Miran kaa heti syömään, oli kiva nälkä. Käytiin Classic Pizzalla. Mira otti Pizzaa ja mä salaattia.


Oli ihan jees. Miran pizza oli hullun iso ja ihan hyvä, sain maistaa pienen biusan. Mun ceasarsalaatti oli aika basic, mut musta se on aina hyvää. Mun oli tarkotus vähän shoppailla tulevaa reissua varten, mut ylläri, sitä ei taaskaan oikein tullu mitään. Ostin mä yhet kengät, valkoset tennarit Seppälästä. Epäonnistuneen shoppailun jälkeen Mira lähti shoppaamaan ruokaa kotiinsä ja mä lähdin takasin meille päin.

Oltiin Juuson kaa menossa rääppiäisiin Kivistöön. Tulin siis takasin Vantaankosken huudeille, jossa venasin dösää, jolla pääsee Kivistöön. Ilma oli edelleen ihana ja fiilis hyvä.


Innostuin dösää venaillessa taas kuvaamaan yli lentäviä koneita. Yks tyttö katto mua vähän oudoksuen. Oli lentokentän ruuhka-aika joten yli meni paljon koneita. Vitsi ootan, et pääsen ite koneeseen! Siis lentämään, en siivoomaan, vaikka seki on ihan kivaa hahah. Tuntuu salee oikeesti ihan hassulta olla koneessa muutaki ku siivoomas. Semmonen lentämisen glamouri on vähä kadonnu multa täs sinä aikana ku oon ollu Sodexolla. Koneista on tullu kotoisia. :D


Syötiin rääppiäisissä pizzaa ja juustokakkua. Huh, tuli täys olo... Mun piti viel illalla käydä lenkillä, mut olo oli niin täys, et sai lenkkeilyt jäädä. Katottiin BB talkshowta, jonka jälkeen mentiin nukkumaan.

Tänä aamuna heräsin väsyneenä ja lähin töihin Citylle. En jaksanu hakee pyörää himasta, joten menin Juusolta Myrtsiin dösällä, kävin siellä kaupassa ja kävelin Konalaan musaa kuunnellen. Cityllä oli paljon hommaa koska Kaupungin paras bileet lähestyy. Niistä lisää jossain vaihees. Ku lähin himaan, olisin toivonu et mulla olis ollu se pyörä ku vettä tuli kaatamalla. Ei pyöräilykään oo kivaa sateessa, mut pääsee ees nopeemmin... Huomenna taas Cityä, oon siellä perjantaihin asti. Huomisen työpäivän jälkeen varmaanki testamaan yks kympin tarjous ja sit illalla Juusben kanssa lehvaan, kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti