22.9.2011

Melkein julkkis

Heheh mä olin eilen telkkarissa... Mun lentokentän ajokoulutusta kuvattiin vähän viime talvena nyt pyörivään Lentokenttä ohjelmaan. Oli tosi hassuu nähä/kuulla ittensä töllössä. Mua jännitti kauheesti ku ootin eilen illalla ton ohjelman alkua. Se oli jo tosi jännää, et mun nimi tuli telkku.comissa ja joka puolella missä oli jotain juttua eilisen jaksosta. Ihan ookoostihan se sit meni, pieniä höpsöilyjä lukuunottamatta.


Saan salee jotain kuittailuu, ku meen taas seuraavan kerran lentokentälle töihin. Jos mun hömppäilyt jäi näketämättä ja kiinnostaa, niin sen voi käydä kattomassa TÄÄLTÄ. Vitsi me naurettiin Juuson kaa ihan hullusti tolle kohdalle ku ajokouluttaja miettii päästääkö mut läpi ja mä pidän mielenkiintosta ääntä hahah.

Tänään pitäis käydä vaihtamassa rahaa Forexissa tulevaa matkaa varten. Se on jo sunnuntaina! Kiva odotus päällä. Vähän kyl pelottaa, et tuleeko lennosta ihan kauhee ku oon tullu taas kipeeks. Jos flunssa pahenee, voi lento olla vähän tuskallinen. No toivotaan, et menee tässä muutamassa päivässä ohi. Huomenna kun työviikko loppuu, aijon ottaa rennosti koko vkl. Meijän piti Juuson kaa mennä Holmaan, mut se jää nyt väliin, että saa kaikki tarpeelliset asiat hoidettuu ennen reissuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti