4.12.2013

Aivaimet kourassa

Aijemmin syksyllä kerroin kuinka väsähtänyt oon. Nyt oon pysyny pitkään aika pirteenä, mut eilen oli pitkästä aikaa kunnon väsypäivä. En saanu yöllä näkahdettua kunnolla ja aamulla soi herätys vähän tavallista aikaisemmin. Mulla oli kuvaus heti aamukasilta jossain Espoossa. Lähdin seiskan pintaan ettimään mestoille. Löysin, mutta jouduin kävelemään melkein 2km jossain ihan mulle tuntemattomilla huudeilla. :D


Koska olin alottanut hommat jo aikasemmin, pääsin myös vähän aikasemmin kotiin. Meillä oli Juuson kanssa busineksia, mutta vähän myöhemmin, joten päätin käyttää luppoajan joululahjoihin. Löysinkin pari. Alkuun hengailin stadissa ja myöhemmin siirryin taas kotikentille, Myyrmanniin. Kaikkialla on kivan jouluista!


Kun Juusbe pääs duunista, menin vastaan Martsarin steissille. Odotellessa tuijottelin meijän uutta taloa. Kun Juuso oli perillä käytiin kirjottamassa vuokrasoppari. Nyt meillä on avaimet handussa ja muutto voi alkaa!


Me muutetaan Martsarin ostarille. :D Hahah. Ei tarvii mennä edes ulos jos ei halua! Kaikki löytyy,  kaupat, apteekki, filmtown, ravintola, kahvilat. Mä en ihan vielä oo edes sisäistänyt että ollaan oikeesti muuttamassa tohon. Talo on valmistunut vuoden 2011 lopussa, just niihin aikoihin kun me muutettiin kans Martsariin. Sillon jo sanoin Juusolle, et tossa talossa mä vielä haluun asua. Nyt me ollaan siihen muuttamassa. MITÄ. Käytiin eilen jo pällistelemässä meijän tulevaa luukkua ja yleisiä tiloja. Talossa on 14 kerrosta ja tuolla ylhäällä on kattoterassi. On muuten aika coolit näkymät. Sieltä näkee stadiin asti. Sieltä voi myös hyvin bongaa lentokoneita ja sehän käy tälläsille lentsikkabongareille oikein hyvin...

47 neliöö täydellisyyttä, täältä tullaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti