13.12.2013

Toiveita?

"Rakas joulupukki, tänä vuonna toivoisin..." Ääääh, oon niin huono toivomaan mitään. Mielessä on usein kaikkea mitä olis kiva ostaa, mut kun joku kysyy lahjatoiveita, ei pysty sanomaan oikein mitään. Tai sit ne jutut on sellasia mitä ei keneltäkään kehtaa pyytää, kuten vaikka uutta sohvaa. :D Pienenä oli helppo toivoo kaikenlaista. Selattiin sisarusten kanssa lelulehtien ennen joulua ja merkkailtiin sinne mitä olis kiva saada. Harvoin niistä mitään kuitenkaan tuli. Kyllä me taidettiin jotain kirjeitäkin kirjottaa.

Muutama juttu on kuitenkin jäänyt mieleen mitä on kovasti toivonut ja myös saanut. Yhtenä vuonna saatiin Furbyt (Jotka on muuten taas tullu kauppoihin!) joita oltiin toivottukin. Kerran saatiin sellaset minilinnat, jossa asui joku keijukainen. Paras on kuitenkin kun kerran toivoin isoa Dumbo pehmolelua. Olin puhunut siitä tosi paljon ja aatonaattona en saanut millään unta kun ajattelin sitä söpöä lentävää norsua. Vihdoin koitti jouluaatto ja ilta jolloin sai avata paketit. Ei näkynyt Dumboa. Surkukin siinä tais ehtiä tulla. Vähän myöhemmin yhdestä paketista kuitenkin kuoriutui maailman siistei Dumbolelu. Voi sitä iloa. Se o myös jäänyt hyvin mieleen kun sain ekan kännykän 12-vuotiaana. Olin kaveriporukan viimeinen, jolla ei ollut kännykkää ja se oli ollut toiveissa jo pitkään. Ihan paras luuri, Nokian 3310.


Yritin tässä nyt vähän miettiä taas mitä sitä oikein toivoisi täksi jouluksi. On muutamia juttuja mitä olis mun mielestä ihan kivaa saada aina välillä. Meikkejä, hyviä sellaisia. Oon ite aika pihi meikkien suhteen ja myös supertietämätön. Tykkään varsinkin luomiväreistä. Viime jouluna sain Juusbelta laadukkaita luomivärejä ja oon siitä edelleen kiitollinen. Voisin haluta myös kalastustarvikkeita. Uudet kahluuhousut esim tai vaikka vavan. Oon myös vähän haaveillu Tangle Teezeristä. Oon tiennyt niistä jo vuosia, mutta en oo koskaan testannu. Muuta en nyt taas tähän hätään keksi. Itelläkin joululahjaostokset vielä vähän vaiheessa kun toi muutto tuli niin yllättäen. Ensi viikolla sitten. Ei stressiä siitä!

Tänään olis duunin pikkujoulut. Mua vähän pelottaa mitä siitä seuraa, nythän on perjantai 13 ja pitäis matkata kirkkonummelle ja ulkona on myräkkä... Tänään käydään myös vanhan vuokanantajan kanssa lopputsekkaamassa vanha pikkukämppä ja palauttamassa avaimet. Toivottavasti kaikki on ok. Sit voi ihan virallisesti sanoa että ollaan muutettu. :) Jes. Viikonloppuna pitää paneutua vielä vähän uuteen kotiin ja laittaa viimeiset tavarat paikoilleen. Juuso on koko vkl duunissa, joten mulla on kivasti aikaa järkkäillä.

Pari hyvää joulubiisiä vielä loppuun! Ekaks ihan paras kaikista :D Ollu jo vuodesta 2007!



Uusimmalta Raskasta Joulua -levyltä. Alkuperäinen biisi on musta aika kauhee mut tää on kova!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti