5.12.2013

Lunta & muuttojuttuja

Nyt ollaan alotettu muutto. Ei tosin vielä kovin raivolla. Iltasin ei oo ihan hirveesti ehtinyt kun molemmilla on kuitenkin ollu iltaan asti duunia. Vasta toissapäivänähän me saatiin avaimet.  Viikonloppuna muuttaminen sitten alkaa kunnolla. Nyt ollaan vasta viety muutama satsi kaikkee sellasta tavaraa, jonka saa tungettua Ikean kasseihin ja kannettua ilman mitään kulkuneuvoja. Muuttomatka se huimat muutaman sata metriä. On se uusi koti kyllä ihana. Ei voi muuta sanoo. Toivottavasti kaikki meijän kalusteet menee sinne kivasti.


Tänään tuli ekaa kertaa vähän enemmän lunta. Ihmettelin kun facebookiin ei tullu miljoonaa "LUNTALUNTALUNTA" statusta. :D Tai sit mulla meni ne vaan ohi. Ite vähän pelästyin kun alko kauhee lumimyräkkä eikä ollu enää kauaa aikaa siihen että mun piti lähtee työkeikalle Keravalle. Sade kuitenkin lakkas just sopivaan aikaan. Tosin sit perillä Keravalla tuli taas uus lumisade.


Tää viikkon on tuntunu jotenki tosi pitkältä. Tänään on torstai ja tän viikon viimeinen duunipäivä. Huomenna on itsenäisyyspäivä. Yks lisävapaapäivä tulee ihan tarpeeseen. Pääsee keskittymään enemmän ja aikasemmin muuttoon. Mä oon vähän stressaantunu nyt, vaikka samalla myös ihan super innoissani. Kaikki tapahtuu niin nopee että ei edes ite pysy messissä. Mulla myös tulee työjutut vähän muuttumaan ja sekin on vähän pistäny päätä pyörälle. Aina kun tulee elämään jotain muutoksia, mua alkaa stressaamaan. Mut kyllä se tästä! En malta odottaa, että saadaan kämppä kuntoon. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti