5.2.2012

Kasitooo!

Selvittiin Juuson kaa hyytävästä pakkasesta ja päästiin Myrtsiin maalaismarkkinoille. Oli kyllä vähän turha reissu, ku markkinat oli ihan olemattomat. Varmaan pakkasen takia. Menin lähinnä hakemaan sieltä pähkinöitä ja kuivattuja mansikoita ja mun pettymykseks se kuivahedelmämyyjä ei ollu siellä. Höh. Mentiin hetken Manniin lämmittelee ja sit takas kotiin.


Meijän kämppään paistaa ihanasti aurinko, melkein kokopäivän. Talven kylmän sävynen valo on aika ihanaa. Mä oon ollu tässä lähiaikoina aika pirtee, vaikka oon heränny aamusin aikasin. Johtuu ihan varmasti siitä, et nyt on ollu ihanan aurinkoista.

Ku tultiin himaan, mä aloin väsäämään meijän päivän ruokaa. Eilisen listalla oli tapaksia. Must on kivaa, et tapakset sopii vähän jokaiseen vuodenaikaan. Yleensä oon syöny niitä kesän piknikeillä, mut ihan yhtähyvin ne sopii talveenkin. Punaviini ja tapakset lämmittää mukavasti!





Ei jaksettu syödä läheskään kaikkee. Tapakset on ihmeen täyttäviä, vaikka mä ainakin miellän ne pieniksi naposteltaviksi. Namnam.

Illalla tapastelun jälkeen lähettiin Veeran luokse. Eilen oli Veeran 18 vee syndet. Hengailtiin siellä synttäritunnelmissa muutama tunti ja sitten lähettiin kaveriporukan kanssa kohti Helsingin yötä. Vitsi et ulkona liikkuminen tekee tiukkaa, ku on niin kylmä. Vaikka mulla oli paljon päällä, silti olin nopeesti ihan jäässä.


Ku päästiin stadiin, sopivan baarin löytäminen tuotti ongelmia. Kaikki mestat johon oltais haluttu mennä oli vähintään k20 ja porukan ainoot yli kakskymppiset oli mä ja Veeran kaks enoo. Meitä oli kuitenkin aikas monta. Lopulta päädyttiin Old Hattiin, jonne oli sopiva ikäraja.



Veera oli söpö kun se ei meinannu tajuu, et se on 18 eikä sillon oo kiellettyä olla baarissa. :D Old Hatissa oli muuten ihan törkeen kylmä! Oli tosi kiva ku ulkona oli -20 ja ku pääs sisälle, sielläkin oli kylmä. Muuten meillä oli hyvä meno. Veera ja Timi lähti himaan yhen aikoihin, muutama tyyppi oli lehteny jo vähän aikasemmin. Mä, Juuso ja Miro jäätiin vielä hetkeks, mut sit mekin alettiin suunnistaa kotikulmille. Miro kyseli jos oltais jääty moikkaa muutamia tyyppejä Myrtsiin, mut päätettiin Juuson kaa mennä suoraan Martsariin ku ollaan jouduttu nyt monta vkl putkeen kävelee jäätävässä pakksessa Myrtsistä himaan. Ei enää kiitos!

Ku käveltiin Juuson kaa Martsarin asemalta himaan, saatiin ihan hullu naurukohtaus... Maha tuli kipeeks ja sitä kesti pitkään. Aluks naurettiin yhelle jutulle mitä Juuso ja Miro sano junassa ja sen jälkeen iiiihan kaikelle, esimerkiks niinki hauskalle asialle kun mun villasukat. Hyvä me. Ku naurut oli saatu loppumaan syötiin vielä vähän tapaksia ja mentiin "hetkeks" sändylle lepäämään. No siihen me sit jäätiin. Puol seiskan maissa aamulla ja heräsin laittaa valon kiinni ja sit jatkettiin taas unia...

Muutama tunti sit Darja, meijän töistä soitti ja kysy mua töihin. Empäs menny, en olis ollu kahentoista maissa salee vielä ajokunnossa varsinkaan ku kentällä on nollatoleranssi. Tänään mennään myös Juuson kaa Louhelaan perheillalliselle, joten työt ei natsannu senkään takia.

Eilinen oli ihan onnistunut lauantai. Onnittelut vielä Veeralle! Toivottavasti ei tänään ollu huono olo. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti