15.2.2012

Tsiiiuuuhh

Ärsyttäääää, flunssaa vaan pukkaa... Maanantaina alkoi kurkkukivulla ja kuumeella, tiistai meni mukavasti käheällä äänellä köhiessä, tänään lämpöä ja nenän tukkiutumisen vuoro. Oon ollu kuitenki töissä. Tosin eilen ja tänään lähin jo kahen/kolmen aikaan. Maanantainakin lähdin kuuden maissa vaikka muut oli kasiin asti. Ihan kiva, et on päässy himaan lepäilee, ärsyttää vaan ku olis kauhee hinku salille, mut mut mut... Edellisen kerran pääsin käymään lauantaina. Sunnuntaina oli lepopäivä ja sit maanantaina alko tää vammanen flunssa.


Tänään mun töiden jälkeen mun piti siivota. Ei ees pitäny tehä mitään megasiivousta, vaan ihan jotain pientä imurointia ja sellasta. En sit saanu mitään aikaseks. Järkkäsin meijän vaatehuonetta vähän ja siinä kaikki. Enkä sitäkään olis salee jaksanu ellen olis ettinu Juusolle huomisia penkkarivaatteita. Juusosta tulee huomenna 80-luvun rokkari, teemana siis kasari. Käytiin äsken nopeesti Mannissa hakemassa muita huomisia juttuja, esimerkiks haalari ja skumppaa. Kohta Juuso pääsee töhrii haalariinsa. Sitä ennen testataan huominen kasari outfit, oon innokas stailaaja. :D Toivottavasti en oo huomenna enää näin kipee. No eihän huominen oo mulle mitekään kovin merkityksellinen päivä, mut koska Juusolle se on, niin haluisin kyllä mielelläni olla todistamassa sitä. :)

Huomista odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti