29.2.2012

Verhot

Tilasin viimeviikolla NetAnttilasta Vallilan Kelohonka verhot. Eilen tuli kirje himaan, et niitä ei valitettavasti voitu toimittaa. Ärsyyntyneenä aloin selailla nettiä ja kattoo mistä voisin sellaset saada. Olin käyny jo muutamissa kaupossa tsekkaamassa, eikä löytny. Lopulta löysin just sen mun haluuman värin Kannelmäen Prismasta. Kävin samana päivänä hakemassa ne sieltä.


Nyt asutaan pimeessä luolassa. No ei, kestää vaan ehkä hetki tottuu, ku aijemmin oli valkoset verhot. Tykkään kyllä näistä verhoista kovasti. On mageet! Hinta vähän kirpas, mut saatiin just sen verran mun kummitädiltä rahaa ja just tähän tarkotukseen. :) Olisin halunnu nää kyseiset verhot jo sillon ku muutin, mut en viitiny käyttää niin suurta summaa rahaa. Mun täyty kuitenki saada verhot, koska meillä ei oo sälekaihtimia, joten päädyin IKEAn 12e/kpl verhoihin. Tykkäsin myös niistä.

Nyt salille! Katotaan miten jaksan, oon tänään heränny 04.20 ja menny töihin. Nukuin muutenki tosi huonosti... Onneks huomenna saa nukkuu, työt alkaa vasta kahen maissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti