10.2.2012

Offerium

Facediili, Kimppadiili, Citydeal... Aluks mietin et mitä ihmeitä nää kaikki oikein on ja miten ne toimii. Nyt oon itekki alkanu selailemaan kaikkia kivoja tarjouksia. En oo koskaan ostanu niistä mitään, mut tänään oli sen verran hyvä tarjous et piti iskee kiinni!


Mulla ja Juusolla on tulossa vuosipäivä tossa keväämmällä ja tää käytetään siihen. Aluks kelasin et tää olis kiva yllätys, mut sit kuitenki soitin Juusolle ja varmistin et käykö. Oon ihan innoissani! Tossa paikassa on ollu muitakin hotelleita ja oon vuosia miettiny et siellä olis kiva käydä. Nyt pääsee ja tosi halvalla! Ja osuu vielä kivaan ajankohtaan. :)


Tämmönen tarjous löyty Offerium nimiseltä sivustolta. Siellä on paljon muitakin hyviä tarjouksia. Aijon varmaan joskus ostaa muutakin. Tää tarjous oli kyl tosi superijuttu! Nyt ku on selaillu näitä kaikkia tän tyylisiä sivustoja, tää Offerium vaikuttaa parhaimmalta. Ainakin mulle ja diggailen näitten ulkoasusta. :D Kaikissa on kyllä omat hyvät puolensa. Esimerkiks Citydealissa on hyviä matkatarjouksia aina välillä.

Nyt mun pitäis jättää datailu sikseen ja alotettava siivous. Nooouuu... Onneks tää kämppä on helppo siivota, ku tää on niin pieni, eikä tää koskaan oo mikään superkaaos.

Hyvää perjantaita! Ja tsemppiä kaikille ketkä on tällä hetkellä tekstitaidon kirjotuksissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti