14.7.2013

Synttärit ja muuta kivaa

Sinne meni yhteinen lomaviikko. Reilu viikko. Meni ihan kreisin nopeesti! Just äskenhän Juuso vast pääs lomille ja nyt loppui jo loman viimeinen viikonloppu. Varsinkin just tää viikonloppu meni tooooosi nopeesti. Perjantaina oltiin Juuson mummin 75v synttäreillä Itä-Helsingissä. Paikka tais olla Vesala. Noi idän mestat menee mulla vähän sekasin aina. Mä oon enemmän Länsi. ;) Ja viel Vantaa. Synttäreillä oli kaikkia hyviä herkkuja ja mukavasti possee. Juhlat vietettiin pihalla.




Keskelle tota taloaluetta meni nätti puro, jota käytiin Juuson kanssa useeseen otteeseen pällistelemässä. Oli tosi nättiä. Mä olin jotenkin luullu et lähes koko itä-helsinki on kunnon betonilähiöö. Ei. :D




Istuttiin pihakatoksessa pitkälle iltaan. Lähdettiin vielä jatkoillekkin pienen porukan kanssa lähikapakkaan. Matkalla sinne mulla kävi pieni äksidentti. Lintu paskansi mun päähän! Hahahahah ihanaa.... Onneks ei keretty kauan ja pystyttiin käydä Juuson mummin luona vähän pesemässä mun lettiä. Baarissa oltiin lopulta ihan pilkkuun asti. Ilta meni kuitenkin aika rauhallisesti.

Lauantaina nukuttiin jälleen pitkään. Mä olin vähän kipee joten senkin takii oli kiva vään lokoilla ja kattoa DVDltä Sinkkuelämää. :) Vasta myöhään iltapäivällä lähettiin pihalle. Käytiin taas VKKlla viettämässä lämmintä kesäiltaa. Myöhemmin illalla mentiin vielä omalle koskelle. Matkalla sinne bongattiin ihana auto! Mulla oli ihan samanlainen lelu kun olin pieni. En varmaan osannu sanoo Kupla, joten se oli Kiplu.



Vantaankoskella käytiin treenaamassa taas heittämistä isolla vavalla ja sitten hengailtiin ihan muuten vaan.



Tänään oli taas surullisen kuuluisa Juuson lähtöpäivä. Oli ihan tylsää sanoo heippa, kun oli taas vähän jo ehtiny tottuu oikeesti yhdessäoloon kotona. Meijän yhteinen arki vaan rullaa niin hyvin. Tää nyt ei ollu ihan normaalia arkea kun kumpikaan ei ollu duunissa, mut kuitenkin. Tää loma oli niin parasta ja tuli myös tosi hyvään hetkeen. Onneks ei oo enää hirveen pitkään jäljellä inttiä. Jostain syystä edelleen tuntuu, että se aika olis tosi pitkä mut hei halooooooo... eihän vähän reilu kaks kuukautta oo enää paljookaan! Sieltä se syksy vielä tulee. Mullakaan ei oo enää lomaa kun muutama viikko, sit paluu normiin työarkeen ja sen jälkeen ei oo kun reilu kuukausi niin intti on ohi. Työtä riittää syksyksi joten päivät menee salee mukavasti!

Tänään vähän jo valmistauduttiin Juuson kotiutumiseen. Varattiin kotiutumisviikolla huone hotelli Tornista. Hieno hotelli keskellä stadia. Se on palkinto tästä kaikesta. Tänään jäljellä 66 aamua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti