20.9.2010

Jotkut tykkää muhkummasta, mä en.

Tän päivänen lääkärikäynti vahvisti sen, et tää ei oo vaan mun mielen vammailua, mä oon lihonnu. No 2kg vaan, mut se on mulle jo ihan tarpeeks, et mua inhottaa. Mä en nyt kyl ihan tajuu mikä on pielessä? Mä käyn edelleen salilla, yritän syödä protskupitosta ruokaa ja paljon salaattia ja hedelmiä. Miks näin käy syksysin? Tai ainaki on nyt muutamia vuosina käyny. Sen jälkeen ku aloin 18 vuotiaana laihtuu, aina syksysin on käyny sama.

Alotin taistelun niitä paria kiloa vastaan sitten tänään tekemällä tunnin lenkin. Huomenna taas salipäivä ja aina ku voi nousta raput ylös, siitä ei saa luistaa. Jonkun mielestä 2kg voi kuulostaa niin turhalta, mut mä huomaan ittessäni pienimmätkin heitot. Onnellisimmillani oon ollu kroppani kaa kesällä 2009. Sillon luulin, et mun ei tarvii enää ikinä murehtia...

Olin kyllä jo muutenki aatellu alottaa taas lenkkeilyn. Siitä tuli jees olo, vaikka se välillä on tyhmää. Esimerkiks tänää ei ollu kovin hyvää fiilistä. Kannatti kuitenki käydä


Mun iho on muuten menny huonommaks ku ennen.. Mulla on yleensä ollu ihan hyvä iho, mut mitäköhän sillekki on tapahtunu? Pitäisköhän alkaa käyttää jotain rasvoja tai jotain pesuaineita. Mä en siis käytä yleensä mitään ja naamaaki rasvaan jollain random rasvoilla välillä vaan. J:llä on ihan hyvia naamarasvojam mitä oon käyttäny, mut en tiiä yhtään niistä ite.

J on taas leffassa ja mä täällä sen himassa. Pesin vähä pyykkii ja tiskasin. Nyt mä vaan hengaan ja poltain kyttilöitä. Kynttilät on mun mielestä ihania. Ainoo hyvä juttu pimenevissä illoissa on, et kynttilät näyttää tunnelmallisemmilta.


Muuten syksy on mun mielestä aika perseestä. Mä en tajuu sellasta kauheeta tekotaiteellista syksyhypetystä. Puut on syksykkä tavallaan ihan kauniita, mut sit taas toisaalta ne vaan masentaa ku kesän ihana vihreys kuolee pois. Niitä kynttilöitäkin voi poltaa muutenki ku syksyllä. Mä tykkään käyttää niitä myös kesällä. Mä tykkään melkein jopa enemmän talvesta ku syksystä, vaikka talvikaan ei oo jeees. Kesä on ainoo oikee.

Huomenna vois ehkä mennä syömään SYÖ! -viikkojen tarjouksia, jos mami tulee mun messiin. VINK VINK!!!!! Hahhahaa.

1 kommentti:

  1. sami-setä salilta neuvoo: muista et lihas painaa enemmän ku fläski, esim. pikajuoksijat ovat taulukoiden mukaan ylipainoisia. jos et halua lihasmassaa, teepä näin: useampia sarjoja ja liikkeitä, 2-3 sarjaa kevyehköillä painoilla, 10-12 toistoa, lyhyet palautukset, kuntopiirityyppisesti laitteesta toiseen tyyliin yläkroppa-alakroppa. kokeile myös väliin ns. ultrasarjoja eli kevyillä painoilla 2x100-300 toistoa per liike. vois toimiakin. terv. sami-setä salilta

    VastaaPoista