21.9.2010

SYÖ!Helsinki

Mä oon taas koululla. Sain just äikän tekstin valmiiks. Täytyy kyl vähän varmaan vielä hioo, koska mun kirjottamat asiatekstit on aina vähän... Jänniä. Must tuntuu, et meen ihan ohi aiheesta.


Mä oon ihastunu J:n yhteen paitaan! Se on niin kivan tuntunen päällä. Vähän löysä, mut ei haittaa. Tää on oikeesti niiiiiiin pehmee ja silee ja ohut ja tosi hyvän tuntunen päällä.


Viime postauksessa puhuin, et voisin tänää mennä mamin kaa syömään johonki SYÖ-tarjous mestaan. Mama suostu lähtee messiin! Mennään luultavasti Mayaan. Siellä on kaks eritarjousta, toinen on salaatti ja toinen joku kanajuttu. Kuulosti molemmat hyvältä, mut mä varmaan päädyn siihen salaattiin. Saa nyt nähä.


Tosta alimmasta kuvasta voi ne tarjoukset tihrustaa. Mä oon alkanu kattoo Cityy jotenki erilailla, kun sitä on ollu ite mukana tekemässä. Edelleen se on mun lempparilehti!

Ennen ku meen mamin kaa stadiin, täytyy käydä bodaamassa. Mä voisikin tästä jo lähtee Myrtsiin päin ku sain sen äikän jutun hoidettuu. Vielä muutama kerta ja sit 8.10, ei oo enää äikkää. JESSSS! Sen jälkeen reilu kuukaus ni mulla on kaikki kouluun liittyvä hoidettu ja mä oon valmis kuva-artesaani.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti