13.9.2010

Laiska sunnuntai

Tuparit Saralla ja Nikellä meni kivasti. Mukana menossa mä, J, Juuso, Esa, Miro, Mikko ja tietysti isäntä pariskunta. Kuvia en nyt laita, koska niistä aika harva on julkasukelposia. :D Meni aika myöhään, mä aloin joskus kahen jälkeen nuokkuu, joten oli ihan hyvä lähtee siinä vaiheessa nukkumaan. Kiitos kemuista!

Sunnuntaina oltiin Jiin, Juuson, Saran ja Niken kaa kirpparilla. En löytäny mitään, ei mulla kyllä ollu yhtään rahaakaan. J löys yhen Whitesnake taulun ja Sara takin. Kirpparin jälkeen lähettiin Jiin, Juusben ja Niken kaa stadiin. Jäbät meni levymessuille ja mä jäin vaan hengailemaan ulos.


Eksyin mä myös sarjakuvafestareille ja yhen näyttelyyn, mut muuten mä olin vaan ulkona pari tuntia. Oli kivaa ku oli ihan lämmin ja kiva olla hetki ihan omassa rauhassa, vaikka en yleensä tykkää.

Kohta lähen taas Cityn pariin, tänään pitkä päivä! Ei haittaa, kyl se menee aika nopeesti. Illalla bodaamaan ja sit päivä onki pulkassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti