20.9.2010

Mun huudit

Eilen oli aika perus sunnuntai. Vähä laiska ja syksyinen... Kävin aamupäivällä salilla ja iltapäivällä vein J:lle evästä stadiin, ku se oli kattomassa Rakkautta & Anarkiaa -leffoja.

Matkalla takasin Myrtsiin, mä nukasin dösään. En kyl menny onneks ohi pysäkistä. Ei sillä kyllä olis kauheesti väliä ollu vaikka olisin mennykki, ku päättäri on Myrtsin asema. Pistin vähän J:n kämppää kuntoon ja ku J tuli leffasta menin sitä vastaan asemalle. Teki mieli vähän olla ulkona, ku sääki oli parantu päivään verrattuna. Vetäsin päälle mun viime keväänä saaman takin. Se on jonkun mamin duunikaverin vanha. Just hyvän kokonen mulle! Aluks meni vähän aikaa totutella väriin, ku yleensä käytän vaan mustia takkeja.


Ilman jotain vyötä, en kyl pysty tota takkii käyttää. Lähin jo paljon ennen ku juna oli Myrtsissä, joten otin kuvia J:n kameralla ajan kuluks.


Mä oon kiintyny Myrtsi/Louhela/Martsari alueesee. Haluisin kyl asuu jossain päin stadia, mut toisaalta mun on vaikee kelata, et asuisin muualla ku täällä. Vaikka tääl tapahtuu välillä vähän ilkeit juttuja ja on muutenki vähä karuu, tykkään asuu täällä. Katotaan sit mihin päädyn ku muutan pois himasta, Louhelasta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti