10.9.2010

PAMPAM!

Eilen tuli katsastettua uusin Karate Kid, leffaseurana J ja Juuso. Tuli aika istumispainotteinen päivä ku aluks olin työharjottelussa koneella n. 6h, sit istuin dösässä melkein tunnin ja sit viel reilu kaks tuntii leffassa, huhuh. Takapuoli on vähä pipi kaiken sen jälkeen.


Pääosissä oli Jaden Smith ja Jackie Chan. Leffa siottu Kiinaan ja se oli musta tosi jees! Tosin se ei tehny yhtään hyvää mun matkakuumeelle. Mun mielestä tää uusin oli Karate Kideistä paras. Oli hyvä leffa ja jotenki tosi sulonen ja meinasin olla ihan tippalinssissä välillä haha. Mä en sinänsä oottanu tolta leffalta mitään ku usein jatko osat on vähän väkisin tehtyjä (Paitsi Terminator 2 ja kaikki Rockyt!). Sanoisin, et kandee mennä kattomaan! Olin muutenki ihan fiiliksissä Kung Fusta, haluisin itekkin joskus kokeilla sitä.

Leffan jälkeen jäin yksin stadiin ja lähin kävelee Hietsuun päin. Siellä oli ilotulituskisat. Sinne päin oli muutama muukin ihminen menossa ja jokaikinen kahvilan/huoltsikan/ravintolan vessa on ihan täynnä ja mulla kauhee kusihätä! Pääsin onneks vessaan, mut missasin yhen ilotulituksen viidestä.

Hietsussa pääsin hyville paikoilla ja olin aika fiilareissa. Tykkään joka vuos käydä kattomassa. Oliskohan tää nyt ollu joku seittämäs kerta tai jotain, en muista. Kuvat ei oo kovin hyvii, mut laitan silti pari ihan fiiliksen vuoksi.


Tulitusten jälkeen etin mun porukat ja Viivin ja sit lähettiin kaikki himaan. En oo pitkään aikaan ollu himassa yötä. Pinja ja Pyrde oli jo nukkumassa ku tultiin. Syöin yhen ukin puista kerätyn ompun, venyttelin, pesin meikit veke ja menin nukkumaan. Nukahin melkein heti!


Pita ilman kulmakarvoja. Kaunista... Aamulla oli kiva herätä ku ulkona oli aurinkoista. Olin nukkunu verhot auki ja aamuaurinko oli heti nähtävillä. Söin vähä aamupalaa, join kahvii ja kattelin pihalle.


Nyt on kahvit juotu ja aamudataukset tehty. Täpöö freesailee ja sit Hiekkaharjuun pariks tunniks opiskelee äikkää, jonka jälkeen pariks tunniks tekee taittoo ja sit illaks töihin Kannistoon. Semikiireinen päivä tiedossa siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti