3.9.2010

PRKL

Nyt ottaa päähän ja paljon!!! Mulla on vapaapäivä Citystä sen äikän kurssin takia. Aamulla menin käymään terveysasemalla ihan hyvissäajoin ennen ku piti lähtee koululle. T.asemalla tuli kuitenki vähän ongelmia ja missasin sen junan millä mun piti mennä. Missasin sen parilla minuutilla. Sillä olisin ehtiny Hiekkaharjuun sillein, et oon jojoskus klo 10 perillä, vaikka tunti alkaa vasta 15min yli. Äikänmaikalla on sellanen sääntö, et jos tulee vähänkin myöhässä, ei pääse enää tunnille ja saa 1h poissaoloo.

No, vielä oli yks dösä (53) jolla pitäisi ehtiä koululle sillon 10.15. Menin venailemaan sitä pysäkille, jolta se lähtee matkaan. Kello oli puol 10, eikä dösää näy. Sen piti siis lähtee just sillon. Parin minuutin päästä se kuitebnki kurvaa mestoille ja mä hyppään kyytiin. Nyt ollaan jo 4min jäljessä äikätaulusta ja alkaa kuskin vaihto... Jes. Päästiin siis lähtemään 9.38, jollon dösän pitäis olla jo ties missä. Mulla tulee kauhee ahistus ja stressi siitä, et saatan myöhästyy, enkä pääse tunnille. yritin kuitenki ajatella, et ehkä mä kuitenki joteki ehin. Ku pääsin Hiekkaharjuun, kello oli 10.14... Tunti alko minuutin päästä. Pysäkiltä on kuitenki viel matkaa koululle, joten joudun ottaa muutaman juoksuasekeleenkin.

Oon koululla 10.20 ja koputan oveen. Maikka kattoo muhun päin ja kävelee ohi. LOISTAVAA. Ymmärrän kyl, et jos sillä on periaate ni se pitää siitä kiinni, mut helvetti ku mä en mahda sille mitään et aluks asiat terveysasemalla kusee ja sit dösä millä pitäis ehtiä, on myöhässä!!!!!


Mul tuli ihan törkeen paha mieli koko jutusta. Ei voi ees antaa selittää mitä on käyny. Tosin, yleensä selitykset myöhästyneistä dösistä ei mee läpi, vaikka ne pitäiski paikkansa. Kai ne nyt itekki on joskus menny dösällä joka on myöhässä?


Tapahtuneen jälkeen menin vessaan ja potkasin seinää niin lujaa, et jalka on kipe kiva. Ei tekis mieli mennä seuraavallekkaan tunnille. Meil on siis kaks tuntii äikkää. Välissä ruokailu. Onneks oli ihan hyvää ruokaa. On paha mieli.

Tänään alkaa uus työjuttu illalla. Sitä odotan innolla. Siitä joskus lisää, jos saan sen paikan koeajan jälkeen.

1 kommentti:

  1. Huvittavaa et oot 20v ja silti vaikutat ja näytät 15kesäseltä teinipissikselt.. tääki postaus kunnon teiniangsti. Ps. En tiiä ootko huomannu mut sun kulmas on vitun eriväriset ku tukkas, luonnonlapsi up my ass. ja kyl sun kannattaa huolehtia siitä ulkonäöstäs, sillä se taitaa olla sun ainut valtti täs elämäs! Ei sulla ainakaa aivoja löydy

    VastaaPoista