26.9.2010

Kuntokallio

Perjantainen leffa ei menny ihan putkeen. Olin litkiny kahvia pitkin iltaa, et pysyisin hereillä. Kun päästiin istumaan Rexin penkeille, mua alko väsyttää samantien. Olin ihan koomassa, enkä kerinny ees lukee tekstejä kunnolla ku väsytti... Rexin penkit on liian pehmeet ja lämpimät. Meni sitten suurin osa leffasta ihan ohi. En oikein pysty sanoo olis hyvä vai ei. Sen sain selville mun unen välistä, et vaikutti aika samanlaiselta ku eka Crows Zero. Murr.

Lauantaina heräiltiin kybän maissa Jiiltä, juotiin kahvit ja lähettiin Kuntokallioon isosviikonloppuun. Nyt seuraa paljon kuvia.

Vilkku vetää showta ja Nese säestää.

Beibi nyt leivotaan! Tässä on yks meijän messupajoista, jota apuohjaajat veti. Mä ja Sara oltiin leipomispajassa, jossa tehtiin ehtoollisleivät seuraavan päivän messuun.


Pakolliset luontokuvat ku oli oma kamera messissä!

Väsähtänyt rumpali, Juusbe.

Lauantain leirilook.


Appareita ja isosii kuuntelemassa mitä seuraavaks tapahtuu.


Mies, kitara & risti.


Filipiiniläinen pyörremyrsky. Opittiin uus leikki.


Vilkku liekeissä Nooan arkissa.


Sunnuntain leirilook..



Sunnuntain messu. Ehtoollisleivät oli hyvii!


Isosena/apparina oleminen leireillä' on mulle rakasta hommaa. Pelkään vaan, et sen joutuu lopettaa jossain vaiheessa. Mul alkaa tulee lisää ikää, eikä mulla oo koulutusta, joten en voi loputtomiin jatkaa. En tiiä olisko musta opiskelemaan nuorisohommia, nyt ainaki tuntuu, et ei. Vihaan opiskeluu ja oon ihan väärällä alalla. Ylä-asteella mulla oli kaks juttua mitkä kiinnosta, nuorisohommat ja taidehommat. Päädyin jäkimmäiseen. Samat kiinnostukset kohteet on edelleen... Ku oon kattonu J:n opiskeluja ja tehtävie ni oon entistä varmempi, et mä en pärjäis. Tyhmää. Täytyy vielä nauttia niin kauan ku pystyy.

Oltiin J:n kaa tuol siis vaan yks yö. Mulla oli ainakin ihan kivaa ja olis voinu olla päivän pidempään, samanlailla ku muut oli. Ku tultiin pois Kuntokalliosta, mentiin Jiin kaa ottaa "pienet" päikkärit ku viikon aikana oli kertyny vähän univelkoja. Torkut venähti sit vähän ja nyt ei enää väsytä vaikka pitäis mennä nukkumaan. No, ainakin salitreeni meni hyvin ku oli pirtee.

Huomenna päivä menee Cityllä melkein kuuteen ast, sit melkein tuleeki jo Huippis ja nukkumaan. Keskiviikkona ajoa ja sit torstaina uus inssit. Hemmetti, jos se ei meee läpi ni alan huutaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti