17.3.2012

Helvetti

Meijän kämpässä on pieni vaatehuone. Me kutsutaan sitä Helvetiksi. Se on ihan täynnä kamaa, meijän vaatteita siis ja aina ihan sotkussa. Juuson kamat on ihan semihyvässä järkässä, kun sillä on aika vähän vaatteita, mut mun kuteet lojuu pitkin Helvetin lattiaa. Nyt homma oli menny niin pahaks, et koko pieni vaatehuone oli puolilleen lattian ja katon välistä täynnä vaatteita. Jouduin siis mun rakastamiin järkkäyshommiin.


Onneks Juuso vähän jeesas mua niin sain oikeesti jotain aikaseks. Muuten oon saanu pidettyy tän meijän kämpän siistinä hyvin, vaikka monet sitä epäilikin et miten pärjään, jos on nähny mun huoneen. :D Edelleen päänvaivaa aiheuttaa vaatteet. Täällä kämpässä ne on viel helppo jättää sekasin, ku saan oven kiinni ja koko Helvetin pois mielestä.


Nyt on kaikki takas hyllyllä. Katotaan kuin kauan sitä taas kestää ja kaikki on takas lattilla. Mul tulee lähes joka aamu kauhee vaate/kroppakriisi ja sillon kaikki menee yleensä sekasin ku vedän vaatteita hyllyilta, enkä jaksa  itku/suutuspäissäni laittaa niitä takas.


Kuten kuvasta näkee, ei vaatehuone oo vieläkään mikään supersiisti, mut ainakin on yritetty... Toivottavasti keksin tän päivän vaatteet helposti, ilman kauheita kriisejä... Kohta lähetään kauppaan hakemaan muutama juttu illalle ja sit alkaa vlmistautuminen illan kemuiluihin. Katotaan miten käy.

Ehkä jos kuuntelee hyvää piristävää musaa niin vaatteetkin löytyy helpommin! Tässä hyvänmielen musaa:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti