9.3.2012

Megazone

Meillä oli eilen firman bileet, siis Sodexon. Henkilöstöjuhla, sen kunniaks kun Sodexolla ei oo koskaan menny delayden kanssa näin hyvin miten viimeaikoina. Ihan muutama vuos sitten delayminuutteja oli helmikuulta yli 700, tänä vuonna samaan aikaan minuutteja oli kertyny 21! En tiedä sanooko kenellekkään yhtään mitään, mut iso juttu kuitenki. :)

Kemut oli Salmisaaren liikuntakeskuksessa. Iiiiso paikka josta löytyy kaikkee, esimerkiks seinäkiipeilyy, Elixia, rantalentistä (siellä on oikeesti hiekkaa) :D. Meille oli varattu Megazone. En ollu koskaan aikasemmin kokeille. Aluks kelasin, et en ees jaksa kokeilla, mut vitsi se oli hauskaa!





Meitä oli yhteensä joku 30 henkee ja meijät jaettiin neljään tiimiin. Kolme tiimii oli aina pelikentällä ja yks syömässä ja juomassa. Liivit päälle, ase kouraan ja menoks. Mun sisäinen Lara Croft heräs vuosien tauon jälkeen taas sotimaan. Se oli pienenä mun idoli. Mä en ihan jeti päässy jyvälle taktiikoista ja sen takii olinkin ekan erän viimenen. Jokasen 12 minuuttisen erän jälkeen tuli tiedot joukkueen sijoituksesta ja omasta. Tokassa erässä pääsin tokavikaks ja ihan viimesimmässä olin kiriny itteni neljännekstoista. Oon ihan tyytyväinen suoritukseen. :D Meijän joukkuen tuli koko kisassa toiseks.

Meille oli järkätty myös ruokaa. Oli porokiusausta, kana pasta salaattia, fetapiirakkaa, leipää, karkkia ja sipsiä. Jääkaapista sai ottaa juomaa niin paljon ku halus, tarjolla oli sidukoita ja bissejä. Kivasti oli järkätty kaikkee, tila oli vaan meijän lössille vähän liian pieni. :D


Megazoneilun ja muitten meininkien jälkeen paikkaa alettiin sulkee ja meijän piti poistuu. Osa yövuorolaisista lähti töihin, päivävuorolaiset himaansa tai jatkoille. Osalla jengista alko työt kuudelta tänä aamuna. :D Mä ja muutama muu dude lähettiin keskustaan baariin. Aluks kelasin et en voi lähtee ku mullaki on seuraavana päivänä töitä ja rahatilanne tosi huono. Lähin sit kuitenki ku oli kivaa hengata työkavareiden kanssa. Päädyttiin Baarikärpäseen. Hahah niinku viimevuonnakin Sodexon kemujen jälkeen. Sinne makso narikan verran sisään ja hanajuomat 1,5e. Ei ollu paha, Crowmoor oli halvempaa ku kaupassa!



Muut jäi vielä jatkamaan kun mä lähin himaan puol kahdentoista junalla. Halusin nukkumaan, vaikka olis ollu tosi kiva vielä jäädä ku on kerranki työkavereiden kanssa muuallakin ku töissä. Olin nukkumassa yhen maissa. Heräsin tänään seiskalta, ainakaan vielä ei ihan kauheesti väsytä, mut hedari alkaa pikkuhiljaa kolkuttelee. Luulen et iltapäivällä iskee hirvee väsy, tai ainakin illalla. Sillon pitäis olla jotenki pirtee ku oon menossa vapaaehtostyöhön Saapaspartioon. Se on ihan kivaa hommaa. :)

Kyllä tää päivä tästä menee! Kiitos kaikille Sodexolaisille, oli kivaa. Nähdään taas!
PS. Anteeksi paskat kuvat :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti