18.3.2012

Kemut x 2

Pitan kemutusblogi iskee jälleen... Eilen, eli lauantaina oli kunnon bilepäivä. Aikasemmin jo kerroin, et meillä oli tiedossa kahet bileet samalle illalle. Ekaks Julian ja Anskun 20vee syndet ja sen jälkeen Esan ja Jonnan tuparit, jotka oli samalla myös kihlajaiskemut.

Päivällä ennen lähtöä mihinkään, mä väsäsin Esalle ja Jonnalle onnittelukortin. Olin tehny kuvan siihen aikasemmin jo edellisenä päivänä, mut nyt liimailin palaset kasaan. Kortissa on pandan ja kilpikonnan kuvat, koska Jonnaa ja Esaa kutsutaan Pandaks ja kilpikonnaksi. Jonna on panda sen takia, ku se näyttää ihan pandalta ja Esa on kilppari ku se on niin hidas. :D


Kun oltiin saatu ittemme juhlakuntoon juotiin Juusben kanssa päiväkaffit, kun väsytti aika kivasti. Herättiin taas kasin maissa, eikä saatu kumpikaan enää unta. Ärsyttävää. Kahvin kanssa otettiin pienet hömpsyt kolmen tähden Jallua, jota Juuso sai synttärilahjaksi.



Nää on mun ihan lempparimukit! Isot ja kuva on törkeen hieno. Sain nää lahjaksi Manolta ja Veksulta kun oli mun valmistujaiset. Oonkohan jo sanonu sen joskus? Ehkä, mut ihan sama. Hienot on!


Jullen ja Anskun juhlat oli järkätty Variston "White Housella", joka on semmonen hökkeli, jota voi vuokraa vaikka just bilekäyttöön. Ihan karsee mesta, mut sopi synttäreiden teemaan, joka oli teinibileet. Siellä on ainakoinaan järkätty paljonkin kauheita teiniryyppäjäisiä. Varistoon on meiltä noin 3km ja päätettiin kävellä, kun bussejä meni vähän nihkeesti just siihen aikaan. Ei oo paha matka, mut mua ärsytti kun oli kostee sää ja olin just saanu hiuksii laitettuu ja ripset silmiin. :D


Juhlaväki oli pukeutunut teeman mukaan. Mä ja Juuso ei tosin oltu, koska pystyttiin olee vaan hetki, eikä sit oltais haluttu lähtee samoissa vermeissä seuraaviin bileisiin. :D Musta vähän kyl tuntu, et mun vaatetut melkein olis menny teemasta läpi, vaik en panostanu siihen.... Julle ja Ansku oli tehny boolia ja laittanu pientä purtavaa. Uutena tuttavuutena mulle tuli viinahyytelöshotit. Hhahah mielenkiintonen kokemus.




White Housella oli sopivasti peili, jonka edessä sai otettua teemaan sopivia kuvia. Luulen et tää oli suosittu juttu illan aikana.


Jonkun ajan päästä lähettiin jatkamaan matkaa seuraavaan paikkaan, Esalle ja Jonnalle. Näissä kemuissa oli aika paljon samaa jengia, jolla ollaan nyt hengailtu paljon, mut oli myös muutama kaveri, jota näkee harvemmin. Tarjolla oli Sininen Enkeli boolia, oooh nam mun herkkuu! Ja sit oli vähän punkkua. Oli taas kerran hyvä juoda kaikkea sekasin, hehe.






Oli kiva ilta, joka veny aika myöhään. Mä, Juuso ja Miro oltiin viimeset ketkä lähti pois. En ees tiiä paljon kello oli ku lähettiin Juuson kaa, mut nukkumassa oltiin klo 4.44. Miro jäi Esan ja Jonnan soffalle. Vitsi, että tänään taas ärsytti, kun mä heräsin vaihteeks kasin maissa! Unta oli tullu reilu 3h, jippii. Jotenki sain sit onneks puoliunukuttuu siihen päälle reilun tunnin. Nyt taas väsyttää hullusti ja seuravaa yö menee varmaanki liskojen kanssa. Huomenna töissä voi taas olla näppiksen päälle nukahtaminen aika lähellä. Toivottavasti ei kuitenkaan. 

Kiitoksia kaikille eilisestä!

2 kommenttia:

  1. Hei kerro vähän lisää noista booleista ja juomista! mitä ihmettä on noi vodkahyytelöshotit ja mitä siniseen enkeliin kuuluu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeestaan ees tarkalleen tiiä mitä noissa shoteissa oli, mut ainaki jotain hyytelöimisaineitta ja parii eri viinaa tai likööriä :D Siniseen enkeliin tulee jäitä, 2cl vodkaa, 2cl Parfait amour -likööriä ja loput Spritee. Se on siis oikeesti drinkki, mut tehtiin se tällä kertaa vaan isompaan astiaan booliksi. :)

      Poista