24.3.2012

Riistaa

Eilen päättyi työviikko 3/4 Cityllä. Viikko meni hullun nopeesti. Lähettiin monena päivänä jo paljon ennen viittä himaan, kun kaikki hommat oli tehty. Jeejee! Eilenkin lähettiin jo neljältä. Kävin kotimatkalla kaupassa ja sitten alotin siivousoperaation. Juuso oli sopivasti menny kirjotusten jälkeen studiolle tekee jotain äänitysjuttuja niin mulla oli hyvää aikaa siiivota. Mun on vaikee keskittyy siivoomiseen jos Juusbe on himassa. :D Tukka nutturalle ja operaatio alkakoon!


Mun siivoomisessa kesti taas kauemmin kun yleensä näin pientä kämppää siivotessa. Innostuin kuuntelee fiftarirokkia ja tanssahtelemaan. :D Laitoin myös korkkarit jalkaan, kun teki mieli pitää jalassa yksiä kivoja. Siivosin siis kokoajan samalla hahah... Olin varmaan hauska näky, onneks kukaan ei nähny. Vaikka siivoominen ei kokoajan ollu supertehokasta, sain kämpän kuitenki kuntoon.


Must on kiva viettää viikonloppua, kun on kämppä kunnossa. Seuraavaks aloin laittaa illan ruokaa. Kello lähenteli jo seiskaa ja mulla oli alko olee kauhee nälkä. Juuso tuli vasta myöhemmin, mut koska ruun valmistelu vei aikaa, alotin ajoissa.


Tein riistaruokaa. En tiedä sille nimeä, kun se oli vedetty aikalailla hatusta. Vähän katoin netistä maustevaihtoehtoja, mut muuten kikkailin ite. Meillä oli pakkasessa vähän poronkäristyslihaa ja kaupasta ostin siihen messiin vähän saksanhirveä. En tiiä saako niitä ees sekottaa keskenään, mut hyvää tuli. Lihojen lisäks siinä oli lanttua, punasipulia, paljon timjamia, vähän valkosipulia, hunajaa, dijonsinaappia, kermaa, skidisti tuorejuustoo, suolaa ja pippuria. Kun Juuso tuli, päästiin syömään.



Jälkkäriks mulla oli Juusolle ylläri sen kirjotusten loppumisen kunniaksi. Tänään just ennen ku lähin Cityltä himaan, yks työkaveri toi Arnoldsin donitseja, jotka oli vapataa kauraa. Se tuli just hyvään saumaan, koska just ennen sitä olin kelannu, et olisin käyny ostaa Juusolle jonkun hyvän jutun Myyrmannista. Tää sattu just hyvin!


Loppuilta katottiin hömppäohjelmia töllöstä ja sit joskus yhentoista jälkeen mentiin nukkumaan. Puhuttiin ennen nukkumaanmenoa, et ihanaa huomenna voi nukkuu pitkään ja levätä kunnolla. No, kuinkas taas kävikään... Mun silmät rämpsähti auki aamulla klo 6.55! Jihuuu. Sain kyl sit nukuttuu puoliunta vähän johonki vähän yli kasiin. Siinä vaiheessa Juusokin oli jo hereillä. Ärsytti taas. Onneks sentään oltiin menty semiaikasin nukkuu, et tuli aika normipitunen yö...

Tänään tiedossa SYÖmistä ja leffaa jeeee! Kohta salille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti