14.3.2012

Salijuttuja

Mulla on tullu tässä muutama viikko taukoa salilta. Osasyynä rahatilanne ja toisena se et oon miettiny et pitäiskö vaihtaa salia. Tykkään kyllä ihan hullusti Myyr-Bodista, jossa oon käyny keväästä 2007 lähtien säännöllisesti. Siellä vaan tuppaa olee aina siihen aikaan hullusti porukkaa, kun mä pääsen sinne... Tilat on aika pienet ja  kun on paljon porukkaa, salilla käynti kestää pitään, kun joutuu venailee et pääsee haluamaansa laitteeseen. Lämmittelylaitteisiinki joutuu välillä venaamaan.


Martsarin uudelle ostarille, eli ihan meijän viereen, on avattu uusi sali, Fitness 24 seven. Se on iso, siellä on ihan uudet laitteet ja se on 10e halvempi kuussa, ku Myyr-Body. Päätettiin eilen Juuson kanssa ottaa sinne jäsenyydet. Juuso on myös kelanny pitkään et sen pitäis taas alottaa salillakäynti. Ollaan käyty eri saleilla, mut nyt päädyttiin sit samalle. Mä oon aikoinaan jeesannu Juusoo sen saliohjelman tekemisen kanssa. :D Ihan kivaa mennä yhessä, vaikka tykkäänki bodailla yksinäni ja mua ärsyttää laumat, jotka parkkeeraa porukalla laitteissiin juoruamaan.


Meijän kortit aktivoituu vasta tänään, mut saatiin eilen hetken aikaa tutustua uuteen saliin. Ekana järkytyksenä mulle tuli tyttöset jotka oli kauheessa meikissä ja kaikki salivaatteet viimesen päälle uusinta huutoo... Mua ahistaa salit jossa käy fiinejä tyttösiä polkemassa vähän kuntopyörää tai juoksemassa matolla ja lukemassa lehtee. :D Oon tottunu tuttuun, turvalliseen ja rähjäseen äijämenoon edellisellä salilla. Mun saliasuun kuuluu yleensä jotkut rähjäset kollarit ja joku jättiläis T-paita. Mun pitää vaan olla välittämättä muista ja keskittyy omaan treeniin. Muuten sali vaikutti kyllä ihan kivalta ja siistiltä. Ainoo mitä en ainakaan vielä löytäny, oli tila jossa olis ollu jotain patjoja, et sais tehtyy vatsalihakset maassa. Salilta kyllä löytyy pelkästään naisille tarkotettu osio, mut haluisin välttää sitä. En tiiä olisko siellä ollu, ku en uskaltanu mennä sinne.

Katotaan miten treenit alkaa rullaa uudessa mestassa. Luulen, et ihan kivasti! Voi kyl olla, et joskus palaan takasin rakkaaseen Myyr-Bodyyn. :) Saa nähdä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti