5.3.2012

Juuson kaffittelut

Juusolla pyörähti tänään käyntiin viimenen teinivuosi, sitä juhlittiin pariinki otteeseen menneenä lauantaina. Oli ihan sairaan ihana ilma, ei vaan kauheesti ehitty ulkona käydä kun valmisteltiin päivän ja illan juttuja. Mulla oli pitkästä aikaa mun ruutumekko päällä, jonka oon hankkinu joskus 17 vuotiaana Carlingsista.




Ekana Juusoo tuli juhlimaan mun porukat, Pinja, Pyry, Juuson äiti ja täti perheineen. Pidettiin pieni kahvitteluhetki. Kuten edellisestä postauksesta näkyy, kääretortun väsääminen ei menny ihan putkeen... Oon kerran aikasemmin tehny kääretorttu, sillon se onnistu, mut siitä on jo aikaa. Olin 13v. :D Kääretortusta tuli sitten lopulta "kakku", joka oli kulhossa... Maku oli ihan hyvä, ulkonäkö ei.




Vikoissa kuvissa seikkailee Juuson yksi vuotias kummijätkä. Sulonen kaveri. Ekat vieraat oli muutaman tunnin ja lähti sitten pois ennen teinikemuja. :D Mun porukat, Pyry ja Juuson äippä on käyny meillä aikasemminki, mut kaikille muille tää oli eka kerta. Kiitos kaikille käynnistä!

3 kommenttia:

  1. ihana toi unisieppari! onks toi mistä ostettu? eikai vaan ulkomailta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain sen joululahjaks pari vuotta sitten, joten en kyllä tiiä... Luulisin et ei oo kuitenkaan mistään ulkomailta. :)

      Poista
  2. Hooi! Mäkään en tiennyt, että sulla on blogi! ;D

    VastaaPoista