8.6.2012

Hei me lennetään!

Mun synttärit on huomenna. Sain ekan lahjani jo tänään Juusolta. Se oli yllätys, eikä Juuso tietenkään suostunu antaa mulle vinkkiä. Sen tiesin et ollaan menossa jonnekki mun en muuta. Mulla oli pieni arvelus mitä ollaan menossa tekee. Jouduin tänää kokopäivän töissä venata sitä yllätystä.

Aamulla ennen töihin lähtöö napsin muutaman "viimenen päivä 21-vuotiaana" kuvan. :D


Pääsin lähtee töistä vähän aikasemmin kun olin saanu hommat hyvälle mallille. Ehdin käydä Myyrmannissa hakemassa huomiselle viel muutamia juttuja, kuten sadeviitan. Kun menin himaan, mua odotti super puhdas kämppä! Se oli kyl tiedossa, et Juuso oli luvannu siivoo, mut huh aika jees.

Lähettiin aikasamantien ajamaan jonnekki. Kun päästiin lähemmäs määränpäätä mä aloin uskoo, et mun arvaus piti paikkaansa. Tultiin Hyvinkään pienlentokentälle, jossa siis ilmailuharrastajat voi käydä lentelemässä minikoneilla. Meitä oli vastassa Petteri ja sen lentohärpäke, trike.


Mä olin ihan innoissani! Ensinnäki siitä et pääsin Petterin kyytiin, kun ooon siitä puhunu ja lentokonediggarina myös siitä et  oltiin kentällä ja ympärillä oli koneita. Vähän erikokosia mihin omalla työpaikalla on tottunu!



Kun Petteri oli saanu lennokkinsa lentovalmiuteen, laitettiin kypärät päähän ja sit menoks. Mua ei oikeesti jännittäny yhtään, vaikka tiesin et ollaan menossa ylös ja alla on vain pieni trike. Luulin, et olis jännittäny, mut mä vaan odotin innolla.



Nousussa oli hauska fiilis, kun musta tuntu et toi kone vaan pompsahti ilmaan! Siistii. Juuso jäi alas kuvaamaan. Ei tohon olis ees menny enempää.


Mullakin oli mun pikkukamera messissä ylhäällä. Yritin ottaa vähän kuvia, mut se oli hankalaa kun tuuli aika paljon ja ei tolla pikkuskeidakameralla saanu ees kunnon kuvia sieltä, kun omilla silmillä näki vaan sen kaiken siisteyden. Korkeimillaan lennettiin vajaassaa 500 metrissä jossain Riihimäen yläpuolella.




Must oli jännää, et vaikka mä en todellakaan pelkää korkeita paikkoja tai mitään mut yleensä mua kuitenki alkaa sillein jännästi huippaa korkeella. Nyt ei ollu mitään sellasta. Vaikka jalatkin oli melkein kokonaan ihan tyhjän päällä, eikä ollu mitään seiniä, niinku lentokoneissa. :D


Jonkun aikaa pyörittiin yläilmoissa ja sit laskeuduttiin turvallisti takas. Mä olin ihan intopiukeena hahahah. Nauroin Juusolle sitä, et tunsin koko matkan ajan kuinka näytin kauheelta riemuidiootilta. Samalta kun näytin lapsena delfinaariossa.

Juusokin pääs pienelle kierrokselle. Juuso on aikasemminki ollu Petterin kyydissä, mut siitä on paaaaaaaaljon aikaa.


Mä jäin tällä kertaa alas kattomaan ja leijjumaan omassa pilvessäni. Oli ihan super kivaa!


Jos joskus tulee uus mahdollisuus niin todellakin lähen messiin! Kun lennot oli lennetty, lähettiin takas ajaa himaan. Mä viel matkallakin hehkuttelin kuinka kivaa oli. Kiitos Petterille kun lähti lennättämään. Ja kiitos myös Juusolle, joka tän keksi. Kiva synttäriyllätys! <3 Huomenna sit juhlitaan vähän erilailla ja erilaisessa säässä. Nyt ilmatieteenlaitos kyllä lupailee, et huomenna ei satais ihan kauheesti. Toivotaan niin. Laitan silti kumpparit kun ne on niin söpöt. Toivottavasti huomenna on kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti