6.6.2012

Kivenlahteen

Mulla on kohta synttärit. Jo tulevana lauantaina. Viime viikonlopun takia musta tuntuu, et ei kauheesti jaksais juhlii, mut luulen että fiilis paranee tässä muutamassa päivässä. Meijän olis tarkotus juhlistaa aluks pienellä porukalla meillä himassa ja sit lähtee festaroimaan Kivenlahtirockiin. Mulle tuli vähän yllärinä, et se ei enää oo Kivenlahdessa oikeesti, vaan Leppävaarassa. Se on muutenki paisunu tässä vuosien varrella, ennen se oli lähes Louhela Jameihin verrattava paikallisfestari.


Yhen päivän lippu maksaa 25e, ei musta kauheen paha. Mä meen lähinnä kattomaan Mike Monroeta, mut aijotaan myös humpata Eläkeläisten tahtiin ja kattoa huvittuneena Metsatölliä. Osa porukasta fanittaa Stam1naa ja sekin on siellä. Jos jotain kiinnostaa niin festariohjelman löytää TÄÄLTÄ.

Viime vuonnakin mun oltiin festareilla mun synttäreitten aikaan. Sillon oltiin Tampereella Sauna Open Airissa. Ärsyttävää, et se pitää tänä kesänä välivuoden, koska se olis salee pessy Kivenlahden ihan täysin!







Viime vuoden festarisynttäreille sattu tosi hyvät säät. Kokoajan paisto aurinko ja oli melkein 30 lämmintä. Sääennuste tulevalle lauantaille ei näytä tällä hetkellä kovin lupaavalta. :D


Onneks nyt on vasta keskiviikko ja toi sää voi vielä muuttua. Olihan lakkiaispäivällekkin luvattu ihan törkeen huonoo säätä, mut sit se olikin ees pikkusen parempi, eikä satanu vettä. Aurinkokin tais pikkasen pilkistää pilvien raosta aina välillä. Ja jos sataa niin kumpparit jalkaan ja sadeviitta päälle, on sitä ennenki oltu festareilla sateessa! Tosin en omista kumppareita... Täyty käydä hankkimassa.

1 kommentti: