12.6.2012

Terkkujaaaa

Morjesta ja terveiset sateisesta Mannilasta Punkaharjulta. Tultiin tänne pitä riparia tänään aamupäivällä.  Tuttu paikka viimekesältä. Mun huonekaverina on Piia, joka on aikoinaan ollu mun leirillä pikksena, nyt se on mua ylemmällä tasolla eli ihan palkallinen ohjaaja. Oonko jääny jälkeen vai olisko mun jo aika jättäytyy pois? En kyl haluis, tyydyn sit vaan olee supervanha appari. Kai mun laisillekkin on joku paikka.


Tänään on ollu vähän nihkee päivä, kun on väsyttäny niiin paljon. En saanu viimeyönä nukuttuu kun kaks tuntia, kun heräsin taas pahaan oloon ja kauheeseen sydämmen tykytykseen. Mua ahisti kauheesti ja musta tuntu et delaan. Nyt jälkeenpäin tajusin, et mullahan on jokunen vuosi sitten diagnosoitu paniikkihäiriö, ehkä se oli sitä. Syykin siihen olis varmaanki tiedossa, lähteminen Juuson luota tuntu niin kauheelta. Mua ahistaa jo valmiiks se kun Juusbe lähtee inttiin tammikuussa.



Mulla on täällä mukana leirilukemista. Mike Monroen elämänkerta, jonka sain joululahjaks. Alotin sen jo bussissa ja tein oman ennätykseni kirjanlukemissa ja luin 70 sivuu putkeen! Aika hyvä mun suoritukseks. Hyvä kirja, täytyy jatkaa heti kun taas pystyy. Haluisin jo nyt iltalukemiseks, mut oon niiiiiiiiiin väsyny et taidan vaan mennä suoraan nukkumaan.


Mulla on tosi orpo olo, kun mulla ei oo järkkäriä mukana. Ainoastaa mun pieni pokkari. Kauheeta! Täytyy kyl hankkia se uus putki mahd nopsaa. Nyt taidan painua pehkuihin. Huomenna on varmasti parempi päivä kun saa nukuttuu edes vähän pitempään ja saa leirirutiinista kiinni. Sääkin näyttää ilmatieteenlaitoksen mukaan parantuvan. Jeejee. Mä palailen taas kuhan saan jotain kivaa blogattavaa. :) Näkemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti