15.6.2012

Kirkkovene

Terve edelleen täältä Mannilasta. Tääl on kaunista ja porukka jees, ei oo ollu mitään ongelmia. Tänään tehtiin retki kirkkoveneellä. Porukka laitettiin kahtia, toinen meni ekaks veneellä 7km ja toinen käveli 5km. Sen jälkeen treffattiin ja tehtiin vaihto. Mä olin ekassa soutusatsissa.


Tällit meillä oli yhellä makeella rannalla. Siellä vesi oli kirkasta ja ranta oli ihana hiekkaranta metsän laidalla.





Pidettiin meijän päiväkahvi tuolla rannassa. Yleensä en ota kahvilla mitään harkkuja, mut koska oltiin just soudettu 7km ja tarjolla oli pannukakkuu ja hilloo, en voinu kieltäytyy.


Mä oon tänään syöny enemmän ku muina päivinä täällä. Oli toi pannari, lounaalla super hyviä lihapullia ja äsken päivällisellä riistakäristystä! Aaah. Ehkä huomenna sit taas vähän maltillisemmin.

Kun oltiin vetästy päiväkahvit naamariin ja hengailtu tarpeeks, lähettiin takas Mannilaan. Nyt loppuporukka pääs soutaa ja me käveltiin.


Ku tultiin perille, oli aika kuuma ja melkein kaikki meni uimaan. Mäkin heitin mun talviturkin, jeejee ei jääny juhannukselle! Nyt meillä on saunat ja kohta iltaohjelma. Toivottavasti pysyn semivirkeenä, väsyttää aika paljon. En uskalla ottaa nokosia, kun eilen ne vei vähän mun yöunia. :D Nyt meen lukemaan lisää Monroen elämästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti