4.6.2012

Jusben ylppärit 2.6.

Juusolla oli lakkiaisat lauantaina. Lakkiaistilaisuus oli Energia Areenalla. Vaskiksessa on niin paljon opiskelijoita, et ei mahdu pitää juhlia koululla tai edes viereisellä urheilutalolla. Tänä vuonna Vaskiksesta pääs ulos noin 250 ylioppilasta. Muistaakseni jotain sinnepäin. Tilaisuus kesti reilu kaks tuntii, vähän alko puuduttaa, mut olihan se juhlallista. :)




Lakituksen jälkeeen päästiin heti onnittelemaan ja ottamaan muutama kuva. Ihana Juuso ja ylpeät äippä ja isukki!



Tuore ylioppilas edustaa. Tyylikäs dude!


Myös vaimoke pääs edustamaan.


Kuten jo edellisestä kuvasta huomaa, mulla on eri mekko kun se mikä mun piti laittaa. Mulla iski edellisenä iltana kauhee mekkoahdistus, kun olin testaamassa kaiken valmiiks. Lähin angstipäissäni Myyrmanniin hätäostoksille ennen kun kaupat meni kiinni. Mulla oli tunti aikaa ja ihmeen kaupalla löysin ittelleni ihan kivan mekon Seppälästä ja viel oikeen koon, vaikka näitä oli ihan muutama enää jäljellä. Mulla oli myös taas kerran tukkaongelma. Juuso joutu taas jeesaamaan. Nolottaa ku ei vaan osaa ite.


Lakituksesta mentiin Juuson faijan luokse pitämään juhlat. Siellä oli kaikkee hyvää tarjolla! Mango-limekakkua, voilepäkakkua, itsetehtyy savuhaukee, karjalanpiirakoita suoraan Pohjois-karjalasta ja kaikkee muuta hyvää. Lisäksi oli tottakai skumppaa ja Pommacia.




Porukkaa oli aika kivasti, kaikki ei tosin ollu ihan samaan aikaan paikalla, vaan jengiä kävi vähän porrastetusti. Oli sukulaisia, perhetuttuja ja kavereita. Juuso pääs kippistelemään monta kertaa! Tässä randomisti kuvia päivän kulusta.










Illalla lähdettiin pois Juuson faijan luota ja mentiin jatkoille Juuson äipän luokse. Matka on tosi "pitkä", ehkä 200m, joten tehtiin pieni extempore pysähdys Vantaanpuiston paikallisessa raflassa, Pikkuveljessä. Laulettiin Juuson kanssa karaokee, kauheeta....





Lopulta päästiin jatkopaikkaan. Sinnekkin tuli aika paljon porukkaa ja kaikilla oli kivaa. Meijän piti lähtee vielä jonnekkin baariin stadiin, mut olin niin mukavaa et se vaan jäi. Tavallaan olis ollu siistii käydä kattoo vähän menoo, mut näin oli hyvä. :) Tässä kuvia loppuillalta.








Juhlinta jatku pitkälle aamun puolelle osalla porukasta. Me lähettiin Juuson kaa taxilla himaan joskus viiden jälkeen. Alko väsyttää ihan hullusti ja alettiin nukahtelee mielenkiintosiin paikkoihin, varsinki mä hahahah... Kun päästiin himaan, en ees jaksanu ottaa vaatteita pois, vaan suoraan sänkyyn. :D Seuraavana päivänä oli pikkusen tahmee olo.

Oli tosi hyvät ja kivat juhlat ja koko päivä. Kiitos kaikille ketkä oli mukana tai tuli edes käymään. Oli superia! <3

1 kommentti: